Härliga tisdag

Tänk vad humöret kan betyda mkt el hur? Idag är det om möjligt ännu värre väder än vad det var igår och ändå.... Är jag på sånt superbra humör idag!!! Wiiiiiiiiiiiiihooooooooooooooooo.
Helt psykat jag vet, jag har ingen speciell anledning att vara så här tuggummiglad men ändå. Känns som att jag har en galge i munnen. Tom så folk börjar kolla konstigt på mig här på jobbet (hm, jag brukar nog bara se sådär lagom glad ut här, bäst att ändra på det). Fram för mera glädje alltså. Fastän pojkarna trilskades i morse och gick in med skorna i köket (rena katastrofen i vanliga fall) och surade och skulle inte ha dom skorna och inte luvan på jackan och inte dom vantarna och bla bla bla. Efter x antal psykbryt så kom vi då äntligen iväg till dagis. Halleluja. Försenad igen och ännu mer försenad pga alla köer överallt. Man kommer inte fram på vägarna så fort det faller nån mm med snö. Suck. 34 min försenad till jobbet (sniff sniff min flex ryker). Allt detta brukar bädda för en dunkande huvudvärk och domedagstankar (illa när man skriver det såhär) men inte idag inte. Kan ju ha och göra med ett sms jag fick av en vän, det piggade upp mig och gjorde mig, ja glad helt enkelt. Lite flörtigt sådär var det. Precis lagom för att man ska känna sig lite uppskattad. Aldrig fel med lite positiv manlig uppmärksamhet if you know what I mean hö hö hö (fniss skoja bara *blink blink*). Men gud vad jag fjantar mig, ska strama upp mig lite nu lovar!!!

Har hittat en hemsida där dom säljer fototapet (så helcoolt) och hittat den perfekta tapeten till mig och till pojkarna. Vad tycker ni???

image92

Underbart, som att sova på en äng (utan en massa äckliga insekter!!!)

image93

Den här gillar jag också, antingen till mig el till barnen.

image94

Fast barnen tycker nog att denna är häftigare skulle jag tro. Har inte frågat än.

Kolla själva, kanske ni hittar nåt just ni tycker är fint. Vem vet?

photowall.se

Glada glada glada kramar

från mig...

Kommentarer
Postat av: isabell

Heey min idé om att ha en äng på väggen. Jag säger bara det, köp ett rullband sen är det bara mot prärien :D

hmm what are you not telling me. Vem skrev och vad ? Tell me tell me tell me.

2008-04-09 @ 09:12:41
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: maya

bra du behöver lite kärlekspirr...

en äng utan smådjuren skulle vara perfekt men de molnen är ju bara du! ;)

fiskarna gilla jag skarpt de skulle jag kunna sova med...

kanske något nu när vi skall tapetsera om

2008-04-09 @ 09:23:27
Postat av: Alexandra

Apselut, visst är det häftigt? Ja det är ju helrätt för dig som är på väg att förnya hemma. Jag bara önskar än så länge, du har rätt molnen är så jag. Har ju redan molnlakan, molngardin som "dörr" till garderoben. Fattas bara en vägg nu.
Ja det är väl härligt när det pirrar sådär lite då och då, bara pyttelite..

Kramis

2008-04-09 @ 09:33:13
URL: http://lifeasamum.blogg.se
Postat av: Alexandra

Puss på dig syster yster nu är du allt nyfiken va? Jag messar strax lovar...

Ja mot prärien var det! Du får väl skaffa en sån vägg du med el hur? Nåt som passar med alla valnötsmöbler ni ska införskaffa, stackars Adams rumpa vad han kommer att få gno i den lastbilen (hi hi hi hi hi) skoja bara.
Kram på dig.

2008-04-09 @ 09:35:57
URL: http://lifeasamum.blogg.se
Postat av: isabell

Klart som fan att jag är. jag har mina aningar men jag vill veta :P Isabell Nyfiken ..

hmm njea jag klarar mig nog. hehe jorå, äsh han är så girig han så jobbar gör han ändå oavsett vad vi ska köpa och inte köpa. Du vet polacker.

Kom på en sak. Fatta va häftigt att tapetsera typ taket med moln. Så kan man ligga där oc stirra. Eller en stjärnhimmel. Ballt :D

Hugs and kisses

2008-04-09 @ 10:24:12
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: Alexandra

Fan det är ju sant ju, jag såg en snutt av roomservice nån gång och då hade dom tapetserat taket, visserligen med nån vidunderligt ful tapet men faktum kvarstår att det är fullt möjligt. Shit vad häftigt. Det vill jag göra!!! och så ljust ljusblå väggar. Som att sova i himmelen el nåt. Ah ljuva tanke!!!

Huggie hug hug

2008-04-09 @ 13:18:00
URL: http://lifeasamum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0