Lista igen

La redoute önskelistan

Zooma
Till Aggas o Arthurs bebis Nathalie som kom 1 april. Jag ska göra ett fint grattisinlägg om det ikväll.

Zooma
I want I want I want dom här är helt och hållet JAG....

Zooma
Nice tycker jag, jag har inga snygga shorts som man kan visa sig ute i, dessa duger bra.

Zooma

Smala jeans, ljusgrå helsnygga...

Zooma

Helläckra tycker jag, det var åratal sedan jag hade ett par vita jeans. Vågar man?

Zooma

Snygg skärning på tröjan, lite annorlunda.

Zooma
Aldrig fel med ett skärp i en vettig färg.

Zooma

Billig och snygg tycker jag, vet inte riktigt vad det är men jag gillar den.

Zooma
Fräsch el hur?

Zooma

Shitsmart linne med inbyggd innerbh, har velat haft det här länge. Ska jag slå till?

Zooma

Sött så sött

Zooma
Mera sött...

Zooma

Ny pyjamas, jag är en frusen människa så inga tunna nattlinnen för mig inte.

Zooma
Den här tycker jag är snygg, jag har ingen ljus kofta så varför inte?

Zooma
Så söt, till Liam han tycker om Noddy (den lilla pojken på tröjan).

Zooma
Jonathans favvo, for the moment så diggar han verkligen Remy...


Smart handduksponcho, en till Liam och en till Jonte

Det var det det, en ödmjuk liten lista. NOT... Fan fan fan, jag vill ha allt det här, jag hatar att kompromissa med det jag vill ha. Hur ska detta sluta...?

=o)


Kommentarer
Postat av: isabell

Jag beställde den där mullvadsbruna tröjan :P

Men är lite osäker på om den kommer sitta bra eller inte.

2008-04-04 @ 08:55:59
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hmmm illa att vi alltid lyckas börja gilla samma kläder el hur? Då måste vi ringa och stämma av så att vi inte sätter på oss samma sak om vi träffas. He he he....
Jag är fortfarande deppad över förlusten av de snygga stövlarna, och till ett sånt vrakpris. Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan

2008-04-04 @ 10:14:09
Postat av: Ylva

Har det vita linnet & älskar det - klart du ska slå till! Bra kvalitet också, har haft mitt i tre år & det är fortfarande lika fint :-)

2008-04-08 @ 20:06:55
URL: http://uteungar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0