Listor.....

Min önskelista från Ellos

Zooma
Zooma

Zooma
Zooma

Nice, jag känner att jag verkligen vill ha dessa saker, det var mer förut men som tur var så tog en del slut, det är bra för plånboken vet ni ;o). I varje fall så är det här topp 4... Stövlarna ska jag nog försöka att köpa, visserligen har min kära syster likadana men i svart. Jag hoppas att hon inte misstycker men dom är så snygga och jag vill ha ett par bekväma skor!!!

PS. Jag har en lista på Laredoute också, den är myyyyyyyyyycket längre. Återkommer med den längre fram.

Syns snart

image85


Kommentarer
Postat av: isabell

hmm klart du ska köpa stövlarna sååå sköna. bra stövelval. Apropå laredoute. jag får dela upp det jag vill ha. Det blir mer nästa månad. Jag la en beställning idag men det blev typ bara fem saker. Inkluderat två par skor. Måste ha vårskor, jag har ju inga. Kris liksom. Dem där ballerina sakerna från ellos såg snygga ut. Lite navy. :P

2008-04-03 @ 09:26:22
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: isabell

Heeey dem fanns i blå. Och billiga. Måste ha dem med andra ord.

2008-04-03 @ 09:28:20
URL: http://annaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0