Long time no see

Hello hello everybody

Jag vet jag vet jag har varit osynlig, det har en förklaring. Jag är mitt uppe i en enormt jobbig period just nu. Jag vet inte hur det kommer att sluta och vad det här kommer att göra med mig men jag försöker trampa vatten just nu bara.


Livet är aldrig enkelt, det är sanna ord och jag försöker verkligen verkligen tro på alla dessa visdomsord som säger att hoppet aldrig dör och vägen till sann lycka finns bara du öppnar ögonen osv osv osv. Det är lätt att bli bitter och cynisk i den här världen. Jag såg en film igår som var helt underbar, fastän mitt liv är så trassligt och ledsamt och fastän jag inte har så många anledningar till att vara glad så blev jag just glad av den här filmen. Under Toscanas sol heter den. Om du har möjlighet att se den så gör det!!! Har du den minsta gnutta av humor och romantik inom dig så kommer du älska den. Den värmer som en yllesjal om ens frusna själ. Sådana filmer är guld värda. Som får en att tro att kanske detta kunde hända mig med. Vem vet?




Jag försöker på alla sätt att hitta saker i livet som får mig att skratta just nu. Äntligen morgon med Adam och Gry gör sitt för att få mig på bra humör på morgonen och under resten av dagen letar jag vidare. Detta klipp hittade jag på tv 4:as hemsida. Helt underbart. Jag kan bara säga hatten av för allas våran Björn Gustavsson

Tills vi hörs igen

image77

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

God Morgon, äntligen fungerar allt som vanligt :) Om du är intresserad har jag en utlottning av en bloggdesign på min blogg :) http://jyees89.blogg.se/1206828598_utlottning_3.html Värd att titta på ialla fall :) KramKram

2008-04-01 @ 10:45:41
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: isabell

Så har du ingen uppdatering sedan igår då ?
Me want to know. Ahh Björn, han är rolig han.
Hmm klickade förbi den filmen men kollade inte. Kanske ska se den. Såg förresten 27 dresses idag. Den var väll okej. Lagom rolig och charmig men ingen dunderfilm som sagt.

2008-04-01 @ 13:07:27
URL: http://annaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0