Måndag hela veckan...

Jaha åter måndag igen. Konstigt att denna dag bara kommer åter och åter och åter. Varför går helgen så snabbt???? Kan nån svara på det please! Jag har haft så otroligt roligt i helgen. Jag har varit med min kära lillesyster hos henne och hennes kille. Vi var och hälsade på ett annat kompispar till oss. Dom har precis fått en liten flicka (för tidigt född så pytteliten) så superduperjättesöt. Hon såg så bräcklig ut men hade en blick av stål så det blir nog klös i den bruden...

Lördag var vi på kinarestaurang, Bamboo Garden jag säger bara det, har du inte varit där, så GÅ DIT. Det var den mysigaste restaurang jag nånsin varit på. En så underbar hovmästare. Alla var prinsessor och lillebror/storebror. Han liksom sjöng när han pratade. Så underbart. Dom får fem stjärnor av mig *****
Ps. Maten var också supergod för den som undrar Ds...
Senare den kvällen så bowlade vi, discobowling. Jag har aldrig bowlat förut!!! Men det gick typ bra. En strike gjorde jag. Det kändes helt okej!!! Vill verkligen göra det igen.

Söndag var en megaslappardag. Jag och min "kompis" (nämner inga namn) tillbringade hela dagen på soffan zappandes mellan kanalerna. Råsegt var det, jag som inte slappat så fullkomligt på säkert 8 år fick en enorm huvudvärk och illamående efter det. Fy sjutton. Kroppen är inte van att slappna av helt enkelt.

Mina söta pojkar kom hem igen efter en helg hos pappa (jag har nog inte berättat om min familjesituation här tror jag, men det kommer en fullständig epikris snart, kan vara lika bra det). Uppenbarligen var den mycket lyckad då dom bara grät när dom såg mig. Vilket betyg!!! Det var pappa för hela slanten... Nåja det blir nog bra med det också. Bara kul att dom är så glada att vara med honom. Nu ska vi testa 3-4 dagar i veckan också.
Fortsättning följer.

Så var det med det. Nu är det som sagt ovan alltså måndag igen och det är bara att knega på. Nästa helg blir ingen utehelg då jag har barnen eftersom pappa är bortrest. Får se vad jag hittar på då. Kanske ska frilufta lite med dom, åka till Tyresta och promenera el till Nynäshamn och titta på fiskmåsarna och båtarna. Hmmm det tål att tänkas på, bara det är så här fint väder så. Fan, grillen gick sönder förra sommaren (för att NÅN absolut inte jag hade sönder den) så inte kan jag grilla nu. Fast jag kan låna mammas såklart. Mumma grillade hamburgare...

Summerlove...

Den här låten symboliserar hur jag känner mig idag. LYCKLIG....


Kommentarer
Postat av: Sanna

söt blogg

2008-04-21 @ 10:16:52
URL: http://wiiiberg.devote.se
Postat av: maya

skulle vi inte ses i helgen?

tur jag inte sagt något till barnen då det inte verkar bli av nu igen...

2008-04-21 @ 11:38:12
Postat av: maya

skulle vi inte ses i helgen?

tur jag inte sagt något till barnen då det inte verkar bli av nu igen...

2008-04-21 @ 11:38:37
Postat av: Alexandra

Jo men va fan, smygkollade kalendern. Jag har skrivit upp det men har glömt att skriva ner om det var du el jag som skulle röra på sig. Var det du som skulle komma va? Jag är hemma, barn är hemma alltså blir det jättebra!!! Vi får ringas och bestämma tidpunkt. Sängar finns ju nu. Lite skralt med förtäringen bara. Hoppas det finns pengar till att köpa ny mat bara (hoppas hoppas)
Obs hemsk sak har hänt, inte mig men nämnde skitstövel vilket gör att det påverkar mig. Arggghhhhhh, berättar mera sen.

2008-04-21 @ 15:27:28
URL: http://lifeasamum.blogg.se
Postat av: maya

älskar dig med ;)

kan ju ta med mig tält, trangiakök samt sovsäck och bo i tyresöparken om det skall vara så...
frisk luft kan man ju inte få för mycket av...hi hi
vi lantisar är ju vana menar jag!

2008-04-22 @ 08:26:29
Postat av: Isabell

Jag visste att du skulle gilla det. Kinafarbrorn är grym. Jag anar att jag kommer bli något av en stammis där. Jag vill också ha en födesedags sång.

Så ska Danne ta dem i mitten på nästa vecka ?

2008-04-22 @ 08:40:01
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ställ dig i kö, jag ska minsann dit på min födelsedag också. Jag vill ha en happy birthday-sång till min ära!!!
Danne den losern ska på kurs nu from imorgon till söndag. Planen är att han ska ta dom nästa måndag tom torsdag får se om det nu blir så! Men illa för då är jag bunden två helger i rad. Suck, det är inte det att jag inte älskar att vara med mina barn men det är ju så skoj att få vara med er och busa lite!!! Nåja vi får se hur det fortlöper, man kan aldrig så noga veta med danne!!!

2008-04-22 @ 09:52:23
URL: http://lifeasamum.blogg.se
Postat av: isabell

Jaså, ja jag ska ju inte dit på min födelsedag eftersom jag ska vara hemma. Men man ka ju hitta på något roligt. :P

Jo, jag ska försöka klämma in en middag med ester och dem antingen nu i helgen eller nästa. Vi kankse kan gå dit :P

hehe nej det gör man ju inte, hmm bara inte han tar dem i veckorna och du tar dem på helgerna, ni måste ju variera.

2008-04-22 @ 10:00:23
URL: http://annaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0