Mera jag jag jag...

image122

Jag gjorde om denna bild i photoshop (se inlägg nedan) men jag vet inte om det vart så bra! Orginalet kanske är bättre??? I like myself today... Wonder why...

Jag har haft en mkt mkt mkt mkt bra eftermiddag. Slutade tolv idag, kan det bli bättre då? Tydligen kunde det det!!!Hade en mkt trevlig timme efter det, mer än så kan jag tyvärr inte säga! Jag måste vara lite hemlighetsfull men fan vad bra det var!!!!!!!!!!!!

Mera mig...

image123

image124

God Natt då alla där ute...

Love ya...

Kommentarer
Postat av: isabell

jag är redan uppe som kanske märks. I'm crazy you know. jag går upp tidigt när jag är ledig.

2008-05-01 @ 07:06:18
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: Alexandra

Du ska sova din dummmer, medans du kan. Det kommer komma dagar i ditt liv när du kommer titta tillbaka på det liv du lever nu och sakna lyxen att få SOVA....

2008-05-02 @ 11:15:44
URL: http://lifeasamum.blogg.se
Postat av: Maria

Du vet att du inte får vara så hemlighetsfull, jag blir ju så nyfiken!!!!! Ja ja...du får tillbaka nån gång :)

2008-05-02 @ 15:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0