Mina stövlar sniff sniff sniff o farväl Anne-Marie

Jag vill gå hem, el nä det vil jag inte heller. Jag vet inte vad jag vill idag. En mkt frustrerande känsla, jag känner mig konstig och irriterad och otålig. Vad kan det vara??? Jag vill inte jobba, inte gå hemma, inte ..... öh, jag har inga alternativ kvar hur illa är inte det då? Har inte råd att shoppa mig lycklig.

Är miserabel och deppad över att stövlarna från Ellos (se inlägg nedan) tog slut innan jag hann beställa dom. Sniff sniff sniff. Hade ju velat ha dom men jag velade och då tog dom slut. Man måste verkligen vara snabb i vändningarna.

Hmmm, det ligger två bullar på mitt skrivbord (slurp). Min arbetskompis Anne-Marie ska sluta och hon bjöd på fika. Rar som hon alltid är så tog hon med två solbullar (släta bullar) till mig då jag bett om det tidigare. Tänk, hon kom ihåg det....

Jag önskar Anne-Marie all lycka till på sin fortsatta färd i livet, vår förlust är SKTF:s vinst....

Tusen kramar till dig min vän!!!

image86

Kommentarer
Postat av: isabell

Det kommer andra stövlar ska du se. hmm vafan skulle hon sluta ? jag är seg som vanligt. Men det var hon som va så snäll elhur ?
Nu måste du alltså söka nytt :P

btw jag fick ej jobbet, men hon gav min ansökan till waynes coffie (stavas det så?) som låg där nånstans, hon visste nämligen att dem letade efter nån som kunde jobba deltid tror jag det var och letade spec efter en tjej. jag får hoppas på den då istället.

2008-04-04 @ 12:03:53
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: Alexandra

What the f..., varför fick du inte jobbet då?
Waynes Coffee tror jag att det är...

2008-04-04 @ 13:00:48
URL: http://lifeasamum.blogg.se
Postat av: maya

varför inga nya inlägg!

har du mossa på tangenterna bruden?

j har första lösa tanden nu och i morgon börjar inskolningen till 0:an... oj oj inga bebisar här längre inte!

2008-04-07 @ 11:09:12
Postat av: Anonym

Nix så är det, nu är dom stora och tack gode gud för det. Jonte har börjat dadda liam och hjälper honom med en hel del och liam ska vara tuff och härma jonte i precis allt! Stod tom och funderade på att göra mig av med alla bebissaker som tar upp hela min källare!!! Måste nästan göra det nu tror jag. Undrar om jag får det sålt bara? Blir inga fler barn här inte på ett bra tag skulle jag tro!

2008-04-07 @ 13:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0