Presentdags

Ett par vänner till mig har fått barn (jag har varit så visset seg och fortfarande inte lagt in nån gratulation än fy mig!!!) en flicka och jag funderar nu som bäst på vad man ska köpa för present till dom. Det är många frågor som ska besvaras. Då det är en tjej så vill jag genast rusa iväg och inhandla allt rosa jag kan komma över -  men - tänk om föräldrarna är såna här rosa-hatare!!! Hemska tanke vad köper jag då då? Jag måste konsultera min syster och se vad hon tror om detta. Annars så har jag hittat det mest gulliga bäddset till vagnen som finns. Se nedan...

image88
image89

Gulligt el hur?




Kommentarer
Postat av: maya

är det russinet eller akvihome?
du kan tjäna en stor hacka på att kolla runt vart det är billigast och russinet kan du ju handla av direkt i deras affär i storstan hos dig.

det rosa bäddsättet w fick när hon fyllde är använt 2 gånger, hon vill inte använda det.

varför inte köpa bäddsätt till spjälsäng istället för vagn?
säng är ju så mycket mer användningsbart än ett litet täcke till vagn.
Hur läge hade du täcke i vagnen? Jag hade inte täcke alls i vagnen.
Och ett täcke/påslakan till spjälsäng kan man ju ha som filt när barnet blir större.

varför inte rosa?
kolla det rosa/vita med djur på från russinet så gulligt...

får se hur länge w vill använda sitt fullstora annars åker det till tradera
för väljer hon själv så väljer hon andra mönster
men funderar samtidigt på svart eller grått till oss vuxna

2008-04-08 @ 09:22:45
Postat av: Alexandra

Hm jadu det kanske blir till spjälsängen faktiskt. Har själv funderat i de banorna. Det där var från Russinet. Jag har ju också de här påslakanen och jag använder sönder mitt rosa. Jag älskar att sova i dem vet inte varför men det är så härligt. Även pojkarna har och dom älskar sina också. Tur för mig va?

2008-04-08 @ 11:22:19
URL: http://lifeasamum.blogg.se
Postat av: isabell

wow moln a chocker ! ;P

Nej jag tror att Arthur och Agga är rosa mäniskor. Jag tror att dem är så att är det en flicka är det rosa som gäller och är det en pojke då är det blått. Vet inte varför jag känner så men tror så. Åhh tänkt om de skulle ha en vagga, så sött. Det vill jag ha till mitt framtida barn. hehe :P Även om man inte använder det länge tills man byter till spjälsäng.

Hmm jag måste fundera på vad man kan köpa. Asså jag vill inte ge typ kläder, va tråkigt liksom. Får se. Ska tänka igenom det.

2008-04-08 @ 11:22:34
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: isabell

Det är bara för det är moln :P detta är psykiskt alex ! höhöh :P

2008-04-08 @ 11:23:28
URL: http://annaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0