Tung måndag på alla sätt och vis...

Vilken kickstart in i denna nya vecka. Kassatjänst på  jobbet = mera spring, mer av allt i princip plus att det just denna måndag när man är lite mör visar sig vara "måndagen från helvetet"!!! Hemskt är en snäll omskrivning av hur det har varit idag. Pust, jag känner mig som en mör biff dvs utbankad. Känner att jag behöver komma hem nu och vila upp mig en aningen. Känner verkligen för att hämta två trötta och griniga pojkar på dagis, *kurr kurr* hungrig är jag också. Jag får hoppas att resten av veckan är lite mera snäll mot mina nerver! Och att telefonen absolut inte ringer så mkt som idag, då drar jag banne mig ur den *he he he*.

Vill skicka en alldeles speciell grattishälsning till min kära lillesyster som provjobbar idag som fashionabel "barista" aka cafébiträde!!! 
Hurra för dig Belle, du behöver bara vara dig själv så vet du att jobbet är i hamn!!!! 
Love you lots from me...

Ja, vad händer mer? Not much tyvärr. Booooring... Vill att det ska bli fredag igen så man kan hitta på nåt kul... 

Peace...

Den här låten har jag älskat ända sen första gången jag hörde den, och det är länge sen. Passande för en trött måndag el hur? 

 

Kommentarer
Postat av: isabell

awww how sweet of you. me love you :)

Jo men det gick bra igår som jag nyss har skrivit på ming blogg så var det typ kaffedrinkarna som kommer ta tid. Men men det kommer det kommer. :P

annars var alla jättesnälla och jag kände mig genast som en i gänget. Gratis lunch och allt. Mysigt.

2008-04-15 @ 07:03:12
URL: http://annaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0