Jag älskar kläder!!!!!!

Argghhh, varför finns det så mkt fina kläder jämt????????????????? Den universala frågan jag alltid ställer mig! Jag älskar kläder! Vanvettigt mkt, kläder till mig och kläder till mina pojkar...

Var i Farsta igår för jag skulle köpa vax, aooooch!!!, ska vaxa benen idag!!! Burr! Tittade in en sväng på Lindex för att se om dom hade några fina barnkläder, suck, varför jag nu var så dum. Hittade hur mkt fina kläder som helst. Gick därifrån med två fleccetröjor till pojkarna som jag inte kunde låta bli att köpa... Ni vet, jag och moln...

 

Visst är den fin???

Hittade några tröjor som jag vill köpa till dom också. Grön till Liam och brun till Jonte...




Pigelkottar, söt eller hur??? Must have...


Hittade denna, är den inte söt??? Till bebisar såklart och jag som inte har nån bebis har absolut ingen anledning att titta på såna kläder men gud vad söt den var!!! Så liten!!!  Snuttigt...


Fina gummistövlar, men pojkarna har redan, måste börja titta på fodrade gummistövlar till dom. Hmm, stadium brukar ha.

Fick ett samtal från idioten a.k.a exet som ringer för att berätta att Jonathans keps har blivit uppslängd på taket på dagis!!! Jaha, och exakt hur ska jag kunna göra nåt åt det då? Jo, jag ska ringa till förskolechefen och be henne att läxa upp en av fröknarna för hon hade varit fräck mot honom och nån måste ju se till att kepsen kommer ner! Mjaha, är det verkligen min plikt att fixa detta när det är han som har barnen? Nej tycker jag, ska jag ändå ansvara för barnen fastän dom är hos sin egen pappa? Tydligen enligt honom.

Nu kom chefen ner och skrek att vi måste jobba hårdare fastän vi i princip inte har något att göra, fan vad trött jag blir på henne!!! Suck, får väl skriva klart det här senare....

Ha det....

Kommentarer
Postat av: maja

tröjan med igelkottarna har J

fleecen med moln är snygg synd att det är luva, det blir ju SÅ knöligt i kläderna...



ja jobba på du...

2008-08-08 @ 10:02:37
Postat av: I s a b e l l

det är väll bara fixa en stege och hämta den eller försöka komma upp på ett annat sätt. .. verkligen svårt...

2008-08-09 @ 11:22:49
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l

Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg på att uppdatera. ..........

2008-08-13 @ 09:40:24
URL: http://annaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0