Sensommar och regn...



Jag tycker att den här bilden förmedlar en väldans massa känslor. Värme och hopp om inte annat! Dom ser så lyckliga ut. Jag tänkte börja veckan med just denna bild för att jag känner mig varm och hoppfull, tack vare min älskling såklart! Han inger så mkt hopp i mig att jag knappt känner igen mig själv längre. Jaha måndag igen då, denna vecka är mina pojkar hos sin pappa. Han hämtade dom imorse, 40 min försent!!! Varför? Jo för att han försov sig såklart.  Jag blev sen till jobbet, rejält också, det är så typiskt, här skulle ju veckan börja så superduperbra och så blir det lite pannkaka av allt på en gång. Nåja, nya friska tag är det som behövs!!!
Nu har lunchen passerat och det är 3 ½ tim kvar innan jag slutar. Jag har börjat räkna dom och lagt till det på listan "illavarslande tecken på att det är dags att söka nytt jobb" Fiffig låång titel va?
Jag sökte faktiskt ett nytt jobb i helgen, på Barnmottagningen i Farsta centrum! Det kan vara nåt det?
Det är sensommar nu, det märks va? Riktigt kallt imorse, som en försmak om den analkande hösten...


Nu ska jag jobba...


Ciao...




Kommentarer
Postat av: I s a b e l l

jag vet någon som ockå borde söka nytt jobb. Hon heter Isabell.... Finns ju inga jobb på Ams iaf. suck.



Bajsväder är vad det är. H A T A REGN ......

2008-08-04 @ 13:44:49
URL: http://annaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0