Vackert så vackert






Ord är så överflödiga nu tycker jag.

Kommentarer
Postat av: I s a b e l l

ahh rena lyxen med andra ord. Varför har han tagit dem en vecka då om man får fråga ?? :P Ahh najs, har du förresten sett Selena än ??



Ni kan ju komma över när ni har lust, vi har köpt kubb så vi kanske kan dra en runda om det inte regnar. Ja på bion iallafall. Äta på Loghorn vet jag inte får se, annars ville jag gå på Che che restaurangen, men ni kanske inte vill gå dit ??..

2008-08-04 @ 09:31:44
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det kan hända att vi går och ut och bara käkar han och jag, då kan ju vi gå på longhorn då så kan vi gå på che che restaurangen med er el hur!

Han saknar dom säger han, därför ville han ha dom hela denna veckan, tack säger jag och dom för dom har tjatat hela förra veckan på mig att dom vill till pappa igen.

Nej har inte sett Selena än, ska göra det nu i veckan lovar!

Det ska regna den här veckan har du väl läst! Regn= ingen kubb!!!

Bra då har vi en date då, när ska vi gå på Barnhemmet då? Vi måste boka biljetter till Mumien, kan inte du göra det? Du lyckades ju fixa så bra biljetter förut du vet dom med mkt benutrymme! Aldrig mera Rigoletto bara! Ring mig när du kan så kan vi diskutera okej!



Kram

2008-08-04 @ 12:32:52
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l

jaja gå ni och ät på Longhorn, dem har ju bara massa kött. Blää... Okej då kan vi ju gå till helgen på Che che restaurangen..



Jaså, va pappig han blev då helt plötsligt. Aja lika bra att han lär sig lite vett.



Blääää på reeeeegn, Jag blir crazy här hemma. Sliter mitt hår. Jag vill ha sol på min sista semestervecka. Jag vill använda min nya kjol. Nu är jag ledsen.



Ja jag vet inte jag ska tjecka när barnhemmet går och Mumien bokar jag nog på Ons, då släpper dem nya programmet och det är ju premiär remember ? så lika bra att va ute i god tid. :P



Btw du kan lika bra ringa, det är du som alltid är upptagen. Jag är helt uppslukad av ingenting just nu...

2008-08-04 @ 13:48:42
URL: http://annaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0