meandi önskemål

Jag blev för ca ett år sedan besatt av ett klädmärke som heter Me and i. Mkt tack vare min kompis som drog in mig i detta. En hemsk kärlek då dessa kläder verkligen inte är något budgetköp. Nu har nya vårkollektionen kommit och det här är vad jag önskar mig till mina pojkar. Först gillade jag ingenting men nu har jag tänkt till och funderat lite. Fast när jag ska köpa det det är en annan femma. Hmmmm

image36
Charmig tycker jag. En till Jonte och en till Liam

image37

Stencool - dom blir så hippa på dagis med den här t-shirten

image38

Frotté-shorts mys mys mys.

image39

Jag tror att jag vill ha dessa till Jonte, han har börjat få långa ben

image40

Den funkar, den är lite rolig tycker jag.

image41

Jag vet inte med dom här, jamenar inte bästa färgen att leka i. Hmmm fundering

image42

Till Jonte, han behöver 110/116 nu snart tror jag

image43

Strumpor roliga såna också

image44

Hade jag köpt nåt till mig själv hade det varit den här men jag känner mig själv skulle nog inte använda den fast fin är den. Finns sjalett till übersött...

J-vlar det blev en lista ändå. Får se om jag gör något köp. Time will tell...



Kommentarer
Postat av: maya

HA HA du är fast i Me & I träsket för alltid kan jag lova...
Den ända tröst du har är när barnen blir så stora att dom inte VILL ha några kläder därifrån längre utan hellre hänger på JC och Stadium!
Så det blev en lista tillslut ändå, ja jag säger ju det, skall jag beställa denna "lista" till dig?
Min säljare bara jublar, jag är ju storkund redan innan patryt och bara 2 veckor efter kollektionssläpp... hu att betala men har sparat länge och dessa kläder skall ju betalas i mars så då har man ett barnbidrag till att shoppa upp!

Härlig alla hjärtans dag på dig också.

Bisolvon till hela familjen vid hosta kan jag rekommendera samt massor av vatten och slemlösande tablett ???? hjärnsläpp just nu vad den heter.

Laga bil, visst är det kul. Här har det varit service á ca 5000 kr så kul så kul. Men har man ny bil så måste man ju serva enligt boken annars blir det fan 0 kr i andrahandsvärde.
Men jobbar för fullt med att få byta bil. Vill ha Nissan Qachqai eller en BMW 525 har inte bestämt mig om jag vill ha en stor bil eller en som är som ett strykjärn. Det jag däremot vet är att jag har sista ordet i denna affär då det är jag som kör hos oss. Och appropå det så blev JAG beordrad att tvätta bilen ut- och invändigt. Ha vad gör man Statoil here i come...
Så nu är den fin igen och maken undrar hur jag hade tid med det??? ha han ska bara veta.
Det jag vet är att nästa bil skall det byggas sterio i, är så trött på bil utan LJUD och dunka dunka. Ungarna får köra med Peltor i bak men vad fan det gör dom ju redan i Camaron...
Även sugen på att ha bil med IsoFix så man kan sätta fast bilstolarna som nu har en tendens att skramla runt i hela baksätet känns det som.

ha långt som vanlig när det gäller oss men men

Ha det gott och kryga på dig
njut av solen

kramisar Maysan

2008-02-15 @ 07:14:11
Postat av: isabell

Jag har en fråga.. vad kostar dem kläderna då ?

2008-02-15 @ 08:18:53
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: maya

kolla på meandi.se så vet du

dyrare än vanliga H & M och Lindex men håller garanterat tuff lek på dagis och hemma samt att ärvas av både 1 och 2 barn!
finns säkert något snyggt även till dig isabell ;)
maya

2008-02-15 @ 08:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0