2008 här kommer jag

Jaha fyller alltså 29 detta året. Good damit, old old old old. Jag börjar känna försmaken av en begynnande 30-års kris. Inte bra, inte bra alls. Jag har inte tid med några fler kriser nu. Det här ska ju bli året då allt blir så där tiddelipoh-bra el hur? Hmmmm, vi får väl se. Det snöar nu, typ två mån försent! Vem vill ha snö nu säg, den skulle ha infunnit sig till lucia och julafton för att sedan torka bort lagom till trettonhelgen! Är inget snö-fan och klarar mig bra utan. Firade lugnt, mkt lugnt, på nyår med Dannes päron, vi åt middag och satt sedan alla och sov i soffan i väntan på att klockan nån gång skulle slå tolv så man kunde gå och lägga sig!!!! Skönt ändå. Pojkarna orkade hålla ställningarna till nio och halv elva sen stöp dom i säng. Tappert försök grabbar, kanske om två tre år säg.

Ska nu gå och hämta barn på dagis.

Love


Alex.

Kommentarer
Postat av: isabell

wow jag måste vara den segaste, så jag ska alltså skriva ne kommentar. Det är det du vill ??

Men annars profilen visas oftast till höger beroende på vilken stilmall du valt. Som på min är den till höger under bilden på mig står det mitt namn och där trycker jag för att komma till "profilen". Det fixar du på dina inställningar när du loggar in.

ibland tar det ett tag innan man ser själva ändringen.

2008-01-03 @ 13:17:14
URL: http://annaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0