Besiktning oh oh...

Hello

Idag ska jag besiktiga bilen, är riktigt nervös för att den inte ska gå igenom. Är även nervös över att göra det själv. Det går nog bra hoppas jag men man vet aldrig. Måste dra från jobbet snart då jag har tid 15:10. Wish me luck ok!

För att tydliggöra för min kära lillesyster så JA jag ska åka till Spanien. Åker på lördag nån gång på eftermiddagen från Skavsta i Nyköping. Vi måste alltså ta bilen först dit. Det lär bli roligt, Dannes päron är ju med och vi har hyrt bil så vi ska nog åka runt lite. Fast gå i affärer har jag egentligen ingen lust med (eftersom jag är pank) men det lär ju Dannes mamma vilja göra, hon älskar att bränna pengar på skor och väskor i Spanien. Självfallet då det är så billigt. Sniff sniff jag vill också ha en fin äkta skinnväska. Det får dröja till nåt annat år.

Jag siktar verkligen på att få iväg familjen till Gotland i år. Mamma och co ska åka i sommar och jag slängde ut en trevare att vi nog också följer med då. Varken Danne el mamma har nånsin varit på Gotland vilket är skandal. Jag själv har varit där tre ggr. Alla lika underbara. Mysigt mysigt.

Först hade vi verkligen stora planer jag och Danne på att flytta till Gotland. Vi kollade upp det här med jobb och allt. Jag står i bostadskö där tom. Men på nåt konstigt sätt så ändrade vi oss.

Hjälp klockan är mkt nu måste jag snart springa iväg.

Fortsättning följer ikväll...

Kommentarer
Postat av: isabell

jaså så ni ska till gotland med mamma, trevligt. Vadå så ni vill inte bo där längre ??

vafan jag vill också åka utomlands. bajs.

2008-01-11 @ 12:44:29
URL: http://annaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0