Peekaboo

image25

Kan det bli sötare än såhär???
Svar: NEJ

Gulligt gulligt gulligt gulligt
Jag känner mig omsvärmad av alla gravida kvinnor. Min bästaste bästaste vän sedan första klass (alltså 22 år sedan vi träffades jisses) ska ha barn inom 2-4 v. Hon är huge men det är ok, det ska man vara när man snart ska föda. Det hör liksom till vännen förstår du. Men snart är det över och det är det som räknas. Denna gulliga bild på bebben tillägnar jag henne.
Sen så är det en till tjej i vännerkretsen som ska ha barn fast i maj. Men det syns inte än, fast hormonerna sätter sig ändå. Farligt farligt.
Jag ska nu vara ärlig och skriva om min hemliga hemliga hemligaste önskan att få en liten bebistjej innan jag "stänger butiken" så att säga. You know.
Men vadå, jag kan väl få drömma el hur? Vet väl jag att det inte finns några garantier, och säkert är det en del som säger att "jamen vadå, du har ju redan två friska barn varför äventyra det" el "man ska inte skaffa flera bara för att tillfredställa sin egen önskan" bla bla bla osv osv osv. Urk säger jag  bara. Jag vill kunna drömma okej!!! Sen får vi se hur det blir. Jag skulle aldrig bli ledsen över att få en pojke till jag vill bara ha både och that´s all.

Love and kisses and  hugs


Kommentarer
Postat av: isabell

Nu vet jag inte om jag vill ha tjej eller kille den dagen jag får barn. Jag tror det eg inte spelar någon roll för mig. :P

2008-01-30 @ 11:05:02
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: Alexandra

Nej har man inga barn så spelar det självklart ingen roll men om man börjar samla på sig ett gäng av ett kön så börjar det liksom kännas lite i hjärtetrakten ska jag säga dig. Du kanske också märker det nån dag. Vem vet. El så kan det vara att jag är så mammig och vill ha samma relation med en dotter kanske???

Kram.

2008-01-30 @ 11:21:56
URL: http://lifeasamum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0