Snökaos råder...

Herregud som vanligt snö i Stockholm lika med kaos kaos kaos och vägar som inte går att köra på, Jag som är relativt nykläckt på det här med körning begav mig ändå modigt till jobbet med andan i halsgropen. Började med att köra fast i snön vid dagis där det absolut inte var plogat (j-vla sk-t!!!!!) Som tur var hjälpte en snäll pappa mig på traven så jag kom loss igen. På darriga  ben fortsatte jag sedan min färd. Det gick, knaggligt sakta men någorlunda säkert kom jag fram, en timme försenad till jobbet. Det var den flexen det.

Jag visste att det skulle bli såhär. Snö nu!!!! Varför nu? DET HAR REDAN VARIT JULAFTON! Enda dagen på året det ska vara snö. Men nejdå! Det ska komma nu och ligga kvar till typ juni. Vilken prövning.

Är på jobbet nu och borde därför bevisligen jobba lite, därför bjuder jag er farväl...

Ps. såg Greven av Monte Cristo igår, vilken suveränt bra rulle!!!! Ds...


image8

image9

I love Tatty Teddy  ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: isabell

OKej det första jag undrar är hur du lyckades köra fast dig i snön ?? Läskigt låter det som, ahh våffe, alltid vid rätt tid och tillfälle. As always. Lite snö är väll inget som stoppar dig eller ?? tänk tågtrafiken nu va, förseningar är bara förnamnet. Yep han är på jobbet han, antar att han är sur över vädret han me, inte så kul att jobba ute i detta bajsväder. Dessutom blir det alltid problem med bilarna.

Ahh I see, nice. Det var kul. Nu har jag fler bloggar att läsa, har börjat tappa det här med att läsa andras bloggar, jag följer typ två stk. Tricket är om man vill ha nån som läser är att kommentera hos andra, så dem vet att man finns. Men det är nog roligare om man känner personen i fråga. Anyway så kan jag självklart hjälpa dig med att få en lite snyggare design. INte för att jag är jättebra på det men lite lite kan jag iaf. Dock skulle det vara lättare om jag kunde komma in på din blogg och fixa det där ifrån, att beskriva hur man gör med alla dess koder hit och dit kan gå väldigt fel.

Love Bella

2008-01-03 @ 11:16:18
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: isabell

btw du måste fixa din "profil" den som är till höger. Så man kan spara dig som kontakt.

2008-01-03 @ 11:45:31
URL: http://annaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0