Work work work...

Jobb igen. Mkt jobb!!! Noll och ingen tid att uppdatera bloggen på jobbet. Får alltså sätta mig nu en stund. Har inget speciellt att skriva om idag. En vanlig hysterisk dag. Eller? Fick min semesteransökan för nästa vecka klar idag. Vart bär det av då??? Torrevieja Spanien here I come!!! Blir det nån vila tro? Det får tiden utvisa...

image19

Såhär ser huset ut men det var ett tag sedan vi tog kortet så nu är det mkt förbättringar gjorda. 

Ddet ska vara varmt och skönt tydligen så lite rekreation blir det nog. Härligt härligt...
Too be continued...


Kommentarer
Postat av: isabell

excuse moi ?? ska du åka till spanien nästa vecka ???

2008-01-08 @ 14:11:33
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: Alexandra

Yep, har jag missat att säga det till dig? Nåja det kan ju bero på att jag inte var säker på att jag skulle få semester. Ingen idé att ta ut nåt i förskott tänkte jag nog. Men jodå nu är det klart. Fast vi har ändå inga pengar att göra av med där så det blir sparsmakat. Får se. Fortsättning följer i vidare bloggning. puss och kram...

2008-01-09 @ 08:34:31
URL: http://lifeasamum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0