Hmm, jag önskar mig ett hus...

Jag vet jag vet jag kan vara rätt tjatig ang detta ämne men vad fan!!!
Jag brukar roa/plåga mig med att titta lite på http://www.hemnet.se/ bara för att kolla läget typ. Kan ju inte jag hjälpa att jag oftast hittar ett och annat hus som jag skulle offra en lem el två för att få... Det är väl inget tvångsbeteende va??? Hoppas inte!!! Men nu har jag verkligen hittat ett supersnyggt hus... Se och bedöm själva...



Detta nyfunkishus ligger i Huddinge, det är kanske inte direkt min favvomodell men just detta hus tilltalade mitt estetiska sinne...



Helschysta fönster, vilket ljusinsläpp...



Precis ett sånt sovrum som jag vill ha, med enorma fönster.... Suck....



Soft badrum, här kan du verkligen rå om dig själv eller så....



glider du ner till spa-badrummet i bottenvåningen som självklart även har...



tillhörande bastu... Svettigt värre =o)

Nå vad sägs? Är inte detta ett väldigt vackert hus? Vill ha vill ha vill ha!!!!!

Så vad är problemet då? 4 750 000 kr! Det är problemet!

"I rest my case"

Kommentarer
Postat av: maja

ja tack jag flyttar gärna in

har du länken till huset?



synd att det är SÅ dyrt i storstan hos oss skulle det gå på ca 2,7 istället för 4,7...

2008-07-31 @ 10:06:40
Postat av: Alexandra

coming right up!!!

2008-07-31 @ 10:21:00
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: mums

Nice price kanske dags att börja köpa triss ha ha !!!! Lite dyrt .... vad tog det röda trähuset vägen??

2008-07-31 @ 10:54:42
Postat av: mums

2008-07-31 @ 10:55:13
Postat av: maja

det röda trähuset finns bara hos mig och där vill hon inte bo...



triss räcker inte spela V75!

2008-07-31 @ 11:11:29
Postat av: Alexandra

Tack för tipsen från er båda! Jag ska pröva lyckan nån gång när motivationen är hög.

Mums, jag sa ju att detta visst inte är min vanliga önskestil men vad fan, huset är såååå coolt... Tydligen är läget kasst bara.



Suck..

2008-07-31 @ 13:41:15
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: isabell

Ballt hus och älskar när dem gör taken på de viset. Ballt med fönsterna och helheten liksom :P



Asnaaaajs med ljust och fint kök. hatar mörka kök, som typ vårt :P

2008-07-31 @ 22:48:38
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

El hur, visst är det fint? Jag älskar dom stora fönstrena i köket och i stora sovrummet! För att inte tala om badrummet (dräggel dräggel) Tyvärr så var visst läget inte så jättebra enligt Domme, huset ligger precis brevid Glömstavägen och den är väldigt hårt trafikerad så det är ju ett stort minus. När man ändå kanske tänker köpa sig ett hus i fem mille klassen så ska ju även läget vara helt okej. Suck. Men annars så älskade jag det här huset, helt nytt ohhh fan vad jag vill ha det...

Det är väl typ nånting sånt som ni kommer att köpa va? Det passar er och era möbler väldigt bra också...



Kramar

2008-08-01 @ 08:07:46
URL: http://lifeasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0