Länk till snygga huset...

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/224285

Vassegod...

Kommentarer
Postat av: maja

tack!



några undringar bara:

var bygga detta hus och sedan inte bo där?

konstiga passager på mellanplan

super dålig planering då man kommer rakt in i en tvättstuga i källaren, blä. ska man med gästerna till relaxen vill man väll inte visa sen skitiga tvätt

små sovrum utom föräldrarummet med små högt sittande fönster, känns som fängelse

lägg till 500 000 till trädgården så då får just en trädgård och inte lervälling

INSYN från grannarna i detta "akvarium" det blir till att skaffa heltäckande för alla stora fönster



annars helt ok!



finns några nya med denna stil hos oss men det ser så tråkigt ut med lervälling runt och heltäckande gardiner i fönstrena, har man denna typ av hus skall det ju stå typ på gotland med utsikt över havet eller med utsikt över bara natur så man kan NJUTA av sina fönster



gå på en visning börja visa er på marknaden!

2008-07-31 @ 11:10:01
Postat av: Alexandra

Yea yea kanske det, men jag kan inte direkt kräva att vi ska börja med det redan nu. Känns lite påstridigt.

2008-07-31 @ 13:39:08
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tittade på det igen, och visst det kanske inte är ditt drömhus men fan vete om det inte är mitt. Jag skiter faktiskt i att det inte är någon anlagd trädgård. Skulle jag och Domme köpa hus så skulle det inte bli så mkt trädgårdsplantering ändå. Han vill ha en "platt" trädgård har han sagt, ren gräsmatta utan en massa plottrliga blommor och buskar och sånt. Jag nöjer mig om jag får plantera två äppelträd till min hängmatta och nån syrenbuske, då blir jag glad. Just det faktum att det är så stora fönster är ju det som jag gillar mest. Huset ligger ju lite på en höjd så du har inga grannar som kan se in i huset ändå. Det lilla dom isåfall skulle sett hade jag gladeligen bjudit på. Så det så!!! Jag älskar det bara, helt enkelt.

2008-07-31 @ 13:48:08
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: maja

om du nu är så bitsk och frånstötande varför lägga ut hus för 5 mille det är väll klart du får mothugg

titta på något i er prisklass för detta är ju knappas det och lägg sedan ut ett sådant hus så kanske du slipper mothugg.

men som sagt drömma om snygga hus kan man ju alltid!

2008-07-31 @ 14:00:49
Postat av: Alexandra

Klart man kan det, men det låter så jävla trist med hus i "vår prisklass". Vad betyder det egentligen? Att man bara kan titta på hus i 2 mille klassen? Man får knappt ett radhus i Stockholm för dom pengarna, och det vill inte jag ha, det tror jag inte Domme vill heller. Jag har väldigt stor tilltro till honom. Det han (eller jag) vill ha det kommer han att fixa oavsett vad nån annan säger. Han är sån, väldigt speciell.

Jag la helt enkelt ut ett hus som motsvarade dom önskningar jag har, sen om jag har råd och köpa det el inte, det var inte frågan el meningen i det hela. Men du känner väl mig, jag är hellre utan än köper nåt jag inte skulle vara nöjd med. Så är det bara. Då är jag hellre utan tills vi hittar det vi vill ha, och som vi då förhoppningsvis har råd att köpa också. I den bästa av världar förstås.

2008-07-31 @ 14:28:10
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: isabell

" jag är hellre utan än köper nåt jag inte skulle vara nöjd med. "



Så rätt. Jag säger precis likadant. varför köpa något man är halv nöjd med eller som man tycker att "ja detta får duga" När det gäller att köpa hus så är det viktigaste att man själv trivs.



Jag kommer också vänta tills jag hittar läge och hus som verkligen tilltalar mig, inte "det näst bästa" även om det man tills lut köper kanske i andras ögon inte är så himla exklusivt. ..

2008-07-31 @ 22:45:14
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: isabell

" jag är hellre utan än köper nåt jag inte skulle vara nöjd med. "



Så rätt. Jag säger precis likadant. varför köpa något man är halv nöjd med eller som man tycker att "ja detta får duga" När det gäller att köpa hus så är det viktigaste att man själv trivs.



Jag kommer också vänta tills jag hittar läge och hus som verkligen tilltalar mig, inte "det näst bästa" även om det man tills lut köper kanske i andras ögon inte är så himla exklusivt. ..

2008-07-31 @ 22:45:37
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: maja

ja det är det jag menar och jag tycker synd om er som bor i stockholm för husen har ju sådana hutlösa priser. vem tjänar egentligen så mycket så man har råd med ett hus för 5-7 mille?? blir inte klok på dessa konstiga priser.

vi är helnöjda med vårat hus fast det bara kostat 800 000 kr. stortrivs varje dag



ja just det alex boka in 27 sept i den alnacka för då ska du på party!!!!!

2008-08-01 @ 06:28:22
Postat av: Alexandra

Öhhh okej, vad händer då då??? Have I missed something??? 27/9 ??? Tell me tell me!!!



2008-08-01 @ 08:03:37
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: maja

nyfiken va?

styrk snygga klänningen, putsa snygga skorna hjälp sambon att stryka skjorta, kavaj och fin byxor samt putsa skor och klä upp grabbarna och sedan in med hela härligheten i bilen och iväg till oss och ni ser ut som russin när ni kommer fram!! ha ha



sedan är det PARTY!!!!!!!



och nej tyvärr det är inte dej vi skall gratta och inte mig heller men det vore så kul om du och sambon samt barnen ( om det är barnhelg ) kommer, sovplatser finnes och vill ni gympa kan ni bo i tält på baksidan så ni inte hörs utan bara stör grannarna ;) hi hi

2008-08-01 @ 08:09:28
Postat av: isabell

Sambo ???? Pojkvän kanske. Sambo är ni ju inte än precis.

2008-08-01 @ 11:28:01
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nä det är vi ju såklart inte än. Förhoppningsvis så blir vi det, förr hellre än senare... Vi har tillbringat nästan varenda dag med varandra nu dom senaste två veckorna och ändå så saknar jag honom lika mkt varenda gång han går...

2008-08-01 @ 14:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0