Liten tripp till E-tuna

Idag har vi varit i Eskilstuna, på Parken Zoo och tittat på alla djuren där... Jag har aldrig varit där förut så jag hade verkligen ett öppet sinne inför vad jag skulle få se. Det var helt okej faktiskt. Inte sådär överdrivet stort som Kolmården där det tar minst två dagar att se precis allt utan här räckte det med några timmar. Precis lagom för pojkarna också som ändå hann med att se alla djuren och busa av sig lite i "Fantomens värld"!!! Very cool!!!
Vi var inne i Reptilhuset också och kastade ett öga på alla spindlar och ormar och kackerlackor och sånt snusk... URK OCH BLÄ!!!! Jag var modig nog att fota faktiskt... Se bildbevis...

Det är första gången som vi gör nåt lite större jag och Domme med barnen och det gick helt okej faktiskt. Klart grabbarna ballade ur mot slutet av dagen när vi skulle åka och äta och sen i bilen hem för då var dom TRÖTTA!!!! Gnäll gnäll gnäll hela vägen hem till Stockholm. Urk på ungar som gnäller... Men men, vad göra? Väl hemma så åkte dom i säng ögonaböj... Jonte krånglade men kapitulerade till slut han med.

Nu sitter jag här och väntar på att Domme ska dyka upp igen efter sin tripp till garaget/hem. Hmmm undrar om det är någon bra film på tv idag.

Jag måste göra allt jag kan för att hålla humöret uppe då jag mest av allt känner för att stoppa huvudet i toaletten och spola... Vem frågar ni nu kan frambringa såna känslor hos mig??? Ja vem? Exet såklart!!! Denna ynkliga ursäkt till människa. I HATE HIM...
Han ringer idag (torsdag) och meddelar helt ur det blå att ojdå han kan inte ha pojkarna i helgen eftersom han hux flux har fått reda på att han ska på seminarium med jobbet på lördagen i Västerås!!! Vid andra samtalet så vet han helt plötsligt inte om han kommer hem lördagen förresten utan det kanske blir söndag morgon istället för hans jobb (som det enda i Sverige då) verkar inte veta om dom hinner bli klara på lördagen så då ska dom stanna över? Vart då frågar man sig på en gång? Ska alla som åker med då släpa med övernattningspackning för att dom *kanske* ska stanna kvar? Detta låter så osannolikt och jag kan inte tro på det. Han ljuger jag vet det!!! Han visste att det här var helgen jag skulle till Knutstorp (som jag nu har fått reda på ligger utanför Helsingborg) och att jag hamnar i en så svår knipa nu. Fan vad jag hatar den människan...

Hur ska jag nånsin orka stå ut med den människan tills pojkarna är myndiga?????????????????

Somebody kill me...










Kommentarer
Postat av: maja

ha hittade bloggen ändå...



hör av dig om du behöver barnvakt vi är ju hemma och kan ta barnen över helgen!



2008-07-12 @ 09:41:30
Postat av: isabell

Vem annars om inte lilla Nilsson. Mutade honom att vara min model typ hela tiden i lördags. Efter ett tag sprang han iväg nr han såg mig ;P hehee



Btw, kniven heter tamehagane :)

2008-07-15 @ 07:28:40
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: isabell

Eller vänta Tamahagane Var rätt ..

2008-07-15 @ 07:29:35
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Mission acomplished...



Syns på lördag syster min...

2008-07-16 @ 21:20:57
URL: http://lifeasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0