Äntligen torsdag...

Denna vecka har gått tuggummi-långsamt!!! Det har känts som det aldrig nånsin ska bli torsdag men nu är äntligen dagen här! Idag far mina pojkar till farmor för en liten övernattningstripp och en påföljande dag när dom alldeles säkerligen kommer äta för mkt onyttigheter och skjörta henne på pengar på leksaksaffären. Sen vidare till pappa imorgon kväll för en helg med honom och Åsa, hans sambo... Skönt för dom, hoppas bara vädret är vänligt mot dom.

Jag åker i eftermiddag på min efterlängtade tripp till Göteborg. Jag har än så länge (peppar peppar) inte fått ont i halsen el nån annan dylik mystisk sjukdom så jag tror och hoppas att jag ska klara mig, älsklingen är nu på bättringsvägen (förutom en tand som visst ställer till med en del problem) så vi är redo I guess...

Jag har förstört min dator hemma tror jag (död och förbannelse över allt som har med datorer och teknik att göra), jag tror att jag har varit utan Norton för länge och nu fått in nån form av virus för den är såååååååååååå låååååååååååååååångsaaaaaaaaaaam. ZZZZZZZZZZZZZZ Det går knappt att göra nånting med den längre. Så förgår skulle jag då gå igenom mina program för att se om jag fått in nåt virus där el så, hittade nåt som jag tyckte verkade suspekt och tog så bort det, upptäckte igår att jag förmodligen avistallerat drivrutinerna för ljudkortet nu!!!!

Jag vet jag vet jag är ett major jackass, jag har redan övervägt att göra historien kort och bara rätt och slät hänga mig, såvida jag inte kommer nån annan mer utstuderat grym metod att ta livet av mig. Jag hatar mig själv just nu, sniff sniff, vet inte hur jag ska kunna fixa det här. Datan är typ mitt allt där hemma, utan den så kan jag lika gärna gå i ide (hemska tanke).

Suck, dubbelsuck, trippelsuck...

Vi höres efter helgen

Ciao



PS, har hittat en blus på Asos som jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE ha!!! Utan denna blir inte min garderob komplett, kostar 353 kr vilket är överenskomligt... Jag är bara rädd att den kommer ta slut på lagret innan jag har råd att beställa den. DS



Denna bild på min favoritskådespelerska Angelina Jolie tycker jag är bedövande vacker. Hennes mun är fantastiskt, tänk om man kunde se ut sådär? Oh happy days...

Kommentarer
Postat av: isabell

Även om dem tar slut så brukar dem ta in nya ganska snbbt, det gäller att hänga med och kolla med jämna mellanrum för att se om dem uppdaterat lagret så att säga.



men du kan ju låta adam titta på den och se om han hittar något ?? Han kan ju datorer.



Yeah hon har en jädrans snygg mun alltså men så avis är jag inte, jag gillar min :P





Ha en nice helg i Gbg. Köp en souvenir ;D

2008-06-12 @ 09:58:05
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag lovar att du överlever utan dator för vi överlever ju ;)



ja, vi har ingen dator så svimma inte anna man KAN leva utan dator



har fått en hint av meandi hösten och det skall bli en nostalgitripp av gamla godinar så håll i plånboken för det kommer nog både moln och sköldpaddor



skicka ett kort när du i götet är du gullig

så slipper jag bara dessa smöriga thaikort i samlingen...



ha det gott

2008-06-12 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0