Återrapportering av min underbara helg

Jag har varit bortrest ,för dom som inte vet, visserligen inte utomlands utan jag var i Göteborg men det kändes som en riktig semester långt hemifrån...
Jag har inte haft så här trevligt på väldigt väldigt länge, att gå på Göteborg City Race var helt fantastiskt, det går inte att beskriva känslan, man måste vara där och se och uppleva det själv. Jag är inget extremt racingfan, jag är väl lagom intresserad men jag stod där med gåshud på benen och en kittlande känsla i magen när bilarna susade förbi en och en. Jag fick visserligen en sprängande huvudvärk efter att ha stått en hel dag och lyssnat, det låter ju en hel del menar jag!!! Hade små små flisor av däckrester över mig också mot slutet av dagen, kände mig jättehot!!!

Jag fick även chansen att lära känna ett par som är nära vänner till min älskling, och naturligtvis så var dom helt underbart söta (dom är ju göteborgare ju!!!). Jag hade kunnat äta upp dom båda två så rara var dom. Jag hade så kul och skrattade så jag fick magknip mer än en gång.

Hotellet var en dröm, jag kände mig så luxös där, det var snyggt och kontinentalt, inte många pratade svenska utan engelska, franska och arabiska var enbart några av språken som florerade överallt. Vi bodde på 13:e våningen med utsikt ut över Liseberg, jättefint på kvällen. Frukostbuffén ska vi inte prata om, det blev en klar femma från mig då jag upptäckte att mitt älsklingste Green tea and Lemon och Proviva Svartvinbär fanns, hur bra kan det bli? Inte mkt bättre än så här tyckte jag.

Det var alltså överlag en helt fantastiskt helg och jag längtar redan tillbaka till underbara Göteborg..

A...


Kommentarer
Postat av: maja

så skönt att höra att du haft en underbar helg!

kämpa nu på veckan är kort...

2008-06-16 @ 09:58:21
Postat av: Alexandra

Guuuud vad underbart... Det hade jag glömt bort att vi är lediga IGEN på fredag. Det blir tredje fredagen i rad för mig som går bort. Faaaan vad härligt!!! Wiiihoooo...

Tack för dom underbara nyheterna vännen min



A

2008-06-16 @ 12:39:46
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: isabell

Nej för jag hade ju inte sagt att det var midsommar i helgen....





Hur ska ni ha det egentligen, vill ni vara med oss eller inte ?? Vill ni inte vara med oss får ni banne mig säga det. Varken jag eller adam orkar trippa på tå runt er. Då gör vi egna planer.

2008-06-16 @ 14:41:17
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Suck vad du är jobbig, jag har fortfarande inte fått något rakt svar från Danne om han vill ha pojkarna el inte!!!!!! Jag försöker verkligen okej, var inte så sur nu!!! Det är ingen som kräver att ni ska "trippa på tå omkring oss" Jag och Domme hade ett väldigt allvarligt samtal igår mestadels om mig pga att jag tog upp det så att säga, jag har mkt att dras med just nu. Du får ursäkta om min första tanke inte alltid handlar om dig och Adam. Okej!!! Det var därför jag inte ringde dig, när jag skulle åka hem var jag väldigt upprörd och ville absolut inte träffa nån. Jag ska fråga Domme idag om han har några egna planer som jag inte vet om och sen höra om han vill gå till er. Jag känner mig fortfarande lite osäker på om jag kan komma till er för jag kan ju bara vara där på dan, inte på kvällen. Jonte och Liam kommer att börja bli trötta vid fem-sex och dom kommer vara hypade av att vara nånstans som dom inte känner igen och det kommer bli kalabalik det vet jag. Plus att jag inte kommer att kunna slappna av med dom lösa i ditt "BoConcept hem" det vet jag redan nu. Så hur kul blir det för mig då? Nä, jag ska ringa Danne och höra med han och jag ska fråga Domme ikväll så kan du få svart på vitt senare under kvällen här, duger det?????

2008-06-16 @ 15:24:04
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: isabell

Jaha jag visste inte ens att du hade frågat danne om något sådant då man knappt pratar mig dig nu.



Jaha återigen inget som jag visste något om. Men jag blir på det här sättet för du inser nog inte själv hur man kan känna sig och då syftar jag inte på igår utan sen du och domme började träffas själva. Sure man umgås väll mkt ensamma i början men med dig är det antingen allt eller inget, antingen så hör man inget eller så gör man det hela tiden. Ja hajjar du kankse var lite låg om ni hade snackat om nått men borsett från det så brukar du inte tänka på hur du är mot oss som "stannar kvar" liksom, då är det bara kul att vara med andra och med ens så kallade riktiga vänner dem behöver man inte se så ofta ändå. För att göra det stora litet så kan faktiskt både jag och adam känna att du inte vill vara med oss helt enkelt. Att det är typ tråkigt eller nått. Att ni hellre vill vara med andra. Sen har jag inte sagt att det är nått du gör avsiktligt eller menar det men så är det ändå.



Jag ska inte gnälla om du nu är låg över nått annat. Men ibland får man stiga ur sina skor och se det från en annans synvinkel även om man har mycket att tänka på. Jag kan ju då inte göra det eftersom jag inte ens vet vad det är du och han snackat om, det är just det man blir lite avskärmad så man vet inte vad man ska säga eller göra.



Men jag måste ju få säga vad jag tycker utan att du ska bli sur, du blir ju jämnt sur på alla andra hela tiden så fort det är nått och ibland får man ta lite skit själv. Jag är liksom inte sur men jag är lite i ingenmansland, där jag inte vet vad som händer runtomkring. Klart att man blir lite frustrerad. Jag kan känna mig riktigt jobbig som tjatar och andra sidan tänker jag att jag inte ska behöva det då jag faktiskt är din syrra men då gör jag det ändå, du vet ju hur jag är på den frontenm säger gärna vad jag tycker.

2008-06-16 @ 15:54:13
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Chissra

Låter som du haft en bra helg. Jag älskar goda frukost buffer på hotell.... Det är så nice....

Ha en br adag!

2008-06-18 @ 07:51:40
URL: http://chissras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0