Favvo-rullen

Jag kände att jag var tvungen att ägna ett inlägg åt min absoluta favoritfilm genom tiderna...

Gone in 60 seconds....

Den filmen har ALLT precis allt som behövs i en film (kanske inte allas åsikt men just nu luftar jag bara min egen)... Jag bara älskar den... Har tappat räkningen på hur många gånger jag sett den men nu blev jag så sugen så nu ska jag se den igen ikväll... Moahahaha...

Mina favoritskådisar är med i den vilket bara gör den bättre såklart, älskar Nicholas Cage och Angelina Jolie...







Back to work...

Kommentarer
Postat av: isabell

mmm mkt bra film. Annars brukar bil filmer inte alltid vara bra men denna är det :P

2008-06-11 @ 08:03:56
URL: http://annaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0