Glad Midsommar to you all...

Jag blev så filosofisk och poetisk nyss, vad stolt jag blir över mig själv. Hoppas nu  bara att nån därute som läser det här tycker att det är tröstande, för det är ju det jag vill, att det ska verka som en mental näsduk mot kinden, torka en tår el två...
Hoppas nu att det blir så.

Snart är det lunch, mumma, synd att jag inte har något gott att äta då, havregrynsgröt (IGEN) känns såååå aptitretande - NOT... Jag vill ha grillad kyckling tror jag, med pastasallad. Mums...

Imorgon är det midsommar, du glada ljuva högtid som alltid alltid medför kallt väder och regn!!! Ska det bli så igen el kommer vi att få uppleva ett mirakel? Sol på midsommar??? Kan man hoppas? Vågar man hoppas? Idag vaknade jag till strålande solsken och blå himmel, så underbart tänkte jag men nu, sitter och tittar ut och ser bara gråvita moln som täcker hela himlen, hur ska detta sluta??? Vi hoppas på det bästa helt enkelt...

 

I den bästa av världar är det så här vackert...



En nallekram till Er alla...

Glad Midsommar...

Kommentarer
Postat av: maja

GLAD MIDSOMMAR!



har ni fått post?



här arbetar jag hela helgen men blir nog bra i slutet ändå...man slipper ju om inget annat svärmor...

2008-06-19 @ 12:21:17
Postat av: maja

å här var det dött...



får mycket sill?

2008-06-22 @ 13:20:35
Postat av: isabell

hörru sis, hur blir det på söndag. ska vi dra på bio ? ska vi käka efter ? tiden rinner iväg ...

2008-06-24 @ 14:49:55
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja hej du på dig själv kära syster!

Har jag tur så kommer jag kunna närvara på ditt kalas okej. Dom ringde från dagis idag, Jonte har 39 graders feber okej!!! Vilket betyder att jag säkerligen kommer att få en hel del problem med Danne om han inte är helt frisk till på fredag!!!

Jag vet inte hur det blir med bion, vi skulle väl gå på söndag el hur? Och typ käka efteråt, men jag undrar om jag kommer kunna följa med, det beror väl på om typ Gina kan ta emot dom, om det nu blir så att jag kan vara barnledig i helgen.. Hmm vi får se antar jag...

2008-06-24 @ 15:51:49
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: isabell

Men asså sry men nu blir jag lite arg. Varför fan ska du ha dem bara för att han är sjuk ?????



Jag vet hur danne är men det spelar ingen roll, klart som fan att han ska ha dem. Ska han slippa bara för att han är sjuk ?? tänkt om han skulle bli det när han har dem då. ska han bara skicka hem dem till dig då eller??



Varför ska detta gå ut över mig.. det är väll bara säga om han fortfarande mår dåligt att du ska på kalas hos mig så om han bråkar vrider jag nacken av honom eller skickar adam på honom. Jag börjar tröttna på det där tjafset med Danne. vem fan ska sätta den där jävlen på plats alltså ?? ska han få komma undan varje gång med "men han är som han är " Och det skiter fan jag i, du ska fan komma annars dödar jag danne. därmed BASTA!



Sen vad det gäller söndagen så antog jag att vi skulle göra det lite tidigare på dagen. alltså bion lite tidigare så det inte såå sent med middagen.

2008-06-24 @ 16:23:40
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Chilla lillasyster så du inte får en hjärtattack el nåt okej! Förhoppningsvis löser det sig och jag (vilket du borde veta) är den sista som någonsin skulle ursäkta Danne med att "han bara är så" jag bara vet hur han gör, han skiter i att komma mm mm. Han verkar alltid hitta en lösning på hur han ska kunna smita från allt ansvar utan att nån verkar tycka att det är nåt fel med det.

Jag ska göra allt jag kan jag lovar okej...

Känner mig ensam och deppad nu, Domme är i garaget och fixar med sånt som inte har blivit av, jag känner mig på nåt sätt skyldig, han har lagt väldigt mkt tid på mig på sistone och det har nog gått ut en hel del över allt annat som han bollar i luften. Jag vill aldrig att han ska behöva tro att jag är en sån där missunsam människa som inte kan låta honom ha ett liv vid sidan om, jag är inte sån, men fan jag saknar honom så jag dör just idag... Jag hade sett fram emot att få en kram, en sån där som gör att allt känns bra igen. Därför kändes det så hårt att han inte kunde komma idag. Jag är så rädd på sistone att allt ska gå åt helvete nu. Jag behöver nog få en hel del bekräftelse från honom antar jag för att lugna min oroliga själ... Fan att det alltid är nåt som försvårar livet, aldrig kan det vara helt bra...

Suck, ska avrunda detta deprimerande svar.

Vi hörs snart igen lilla lillasyster

Kram på dig...

2008-06-24 @ 21:00:24
URL: http://lifeasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0