Kort arbetsvecka =o)

Mjaha så var det då åter måndag igen - alltid kommer denna dagen åter why is that? Men men, denna vecka sörjer jag inte för jag har så mkt kul att se fram emot! Det blir en kort arbetsvecka den här veckan med jobb bara mellan mån-tors. Fredag har jag tagit semester för att åka till Göteborg med min älskling och se på STCC-racing. Kanske nån därute rynkar på näsan nu men hey det kan faktiskt bli kul, fräsiga bilar och en schyst stämning, bara nu vädergudarna är på ens sida också.

Jag är barnsligt spänd inför själva grejen att bara få åka bort - wihoo - vi ska bo på ett hotell som heter Gothia Towers (se bilden nedan). Om jag har förstått älsklingen rätt så har vi fått rum rätt så högt upp också... Moahahaha, jag älskar att bo högt upp så att man har en bra utsikt. Det var några år sedan jag var i Göteborg så det ska bli så himla kul det här.




Enda smolken i bägaren är att älsklingen har fått ont i halsen och feber, jag tycker så synd om han och hoppas att det ska gå över till på torsdag kväll när vi ska åka, och gud förbjude så hoppas jag att jag inte blir sjuk jag med. Urk, jag har varit sjuk tillräckligt mkt det här halvåret - no more säger jag bara!!!

Back to work now...


Kommentarer
Postat av: isabell

Hmm vi bodde också högt upp när vi var där. det var nice. Lagom fint och så i rummen.



åhh jag hatar att va sjuk. Vill bli frisk. Ingen rinnande näsa och halsont. Förresten nästa vecka är det ju midsommar. vad ska ni göra ? Har ni blivit bjudna nånstans eller ??

2008-06-09 @ 10:10:40
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ah midsommar ja just det, hade glömt det ooops. Men det är ju min vecka med pojkarna så jag vet då inte vad jag kommer kunna hitta på tyvärr. Såvida inte Danne känner ett trängade behov efter att ha dom just då men vem kan lita på det? Inte jag. Jag ska undersöka saken vidare... Vi är inte bjudna nånstans än vad jag vet i varje fall, men Domme kanske åker nånstans själv då.



Är du sjuk? Det har jag missat!



Kramar

2008-06-09 @ 10:38:31
Postat av: isabell

Ja men du behöver ju inte sitta hemma bara för att du har barnen eller ? Jag tkr vi kan hitta på nått, Om något bara en enkel grillning. Vart spelar ju ingen roll. Ja men jag skrev ju det på min blogg. Skrev inte allt dock. Jag är förkyld, halsont och hosta. Men bara lite hosta. Får käka massa c vitamin. :P

2008-06-09 @ 13:13:34
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nej visst inte men jag vill inte vara till extra besvär och du känner pojkarna, dom är alltid extra besvär vet du. Inte så lätt att umgås då tänkte jag, men som sagt ska försöka höra med Danne vad han har tänkt sig... En grillning är obligatorisk ju. Slurp... Aha förkyld AATJJJOOOOOOOOOO...

Stackare, hoppas du kryar på dig fort igen...



Kramar

2008-06-10 @ 08:24:13
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: isabell

Ja men man kan ju inte sluta leva bara för att man har barn, visst barn är jobbiga ibland men det är inget som vi inte redan vet. Adam sa också att vad spelar det för roll om du har barnen.





Det kan ju va kul också, så alla vi får umgås med dem. Nu när domme träffar dem till och från så kan det ju va kul om adam får träffa liam. jag tkr dem ska vara med oss, om jag ska vara ärlig hellre då än på min födesedagsfest, då blir vi så många ändå. Midsommar blir nog perfekt.



Sen kan vi ju va här kanske. Vi har ju grill o allt

2008-06-10 @ 09:10:27
URL: http://annaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0