Sverige bet i gräset...



Sveriges flagga vajar på halv stång idag, tyst är det omkring hus och hem, inga glädjerop skallar över området och ingen glädje syns i de förbipasserandes ögon. Vad har hänt frågor vi oss? Vilken stor krisartad händelse kan möjligtvis lamslå ett land så här om än bara för en kort stund?
Det här är stunden för rannsakan av själen, av metod och tillvägagångssätt.
Kan vi resa oss? Vill vi resa oss?
Kan vi bli bättre än så här?

Självklart kan vi det - repa mod och hopp - talangen kommer åter i form av nytt blod var så säker...

Ge inte upp hoppet...

Det här skriver jag till alla därute som är mer fotbollsintresserade än mig...
Vill väl ingjuta lite tröst i er alla...

Kram

Kommentarer
Postat av: maja

lägg ett inlägg om en glad midsommar istället

gravölen fixar vi själva...

2008-06-19 @ 11:33:01
Postat av: Alexandra

Coming right up my dear friend.

Du läste mina tankar, vad läbbigt...



Kram och Glad Midsommar på dig okej. Titta inte för djupt i pilsnern nu (okej att du är helnykterist men en bira tar du väl? El håller du dig till saft som en annan???).

2008-06-19 @ 11:44:59
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: maja

en nykterist är alltid en nykterist

och tyvärr även blir privatchaufför till dräggen när storhelgerna närmar sig...suck



och du dricker väl?

2008-06-19 @ 12:20:16
Postat av: Alexandra

Är du nuts eller? Jag har inte tagit mer än max 5 små sippar på ett glas vin på mer än ett år, nej jag lär inte dricka en droppe, jag vill kunna gå upp nästa dag och roa mina barn utan att ha så ont överallt att det känns som om jag vill döööö... Men tack ändå...



2008-06-19 @ 13:55:13
URL: http://lifeasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0