Tack gud för denna korta vecka...

Vi har turen att ha en kort arbetsvecka nu. Fredag är nationaldag och tack gode gud för det!!! Jag ska glatt vifta med en Sverigeflagga i ren tacksamhet över att den 6:e juni valde att infinna sig på en fredag. Kan inte bli bättre än så!
Nu är det dock bara onsdag så än lider vi under arbetsoket. Plågsamt att sitta inne när solen skiner som den gör. Men så är det, fotfolket måste förtjäna sitt dagliga bröd... Jag är lite halvfilosofisk idag märker jag!!!

Jag har lyckats att flera gånger i rad ha någorlunda vettiga samtal med exet och jag är mkt nöjd över mig själv. Nöjd över att  vi inte bråkar och mer nöjd över att jag absolut inte känner någonting när jag pratar med han. Det är så fantastiskt och så fascinerande på samma gång. Det här är den människa kring vilket hela mitt liv cirkulerade och nu så känner jag i-n-g-e-n-t-i-n-g!!!
Jag njuter i fulla drag av att varje morgon vakna med ett leende på läpparna, dagen skulle enbart vara mer perfekt om jag slapp vakna ensam, hade inte varit fel att få ha den jag älskar brevid mig. Men jag är nöjd ändå för det är man när man är lycklig och glad och varm i hjärtat...
Kärlek är någonting väldigt fantastiskt...
Den botar tom sviterna efter sömnlöshet, jag sover inte så mkt längre har jag upptäckt, jag har inte tid och jag borde logiskt sett ligga i koma men nej då, jag kämpar på i samma tempo som vanligt bara lite groggy då och då...

Later dudes...



Lite Sverigekänsla såhär i förväg...

Kommentarer
Postat av: isabell

Hmm undra om man är ledig på fredag också ? Usch vill inte jobba och det blir som den gången jag jobbade en klämdag. Fy säger jag bara. folk konstant. Hmm men å andra sidan kommer säkert Adam jobba. som vanligt.



Ännu bättre att vakna av en puss på kinden eller en kram. :D myspys.



Hell yeah, glad att du lyckades slita dig loss till slut även om du inte trodde du skulle hitta nån så trodde vi andra det :P

2008-06-04 @ 12:51:54
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hi there babe, Ja du får kolla upp om du är ledig men som du säger Adam jobbar säkert!!!



Hmm en puss på kinden låter verkligen inte illa ;o)



Tack för att ni tror på mig..



Kram

2008-06-04 @ 14:45:11
URL: http://lifeasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0