Underbar kväll mitt i veckan...

Jag var ute och åt igår, på en grekisk restaurang som heter Faros (klicka på namnet för mer info)... Jag kan nog inte lovprisa den tillräckligt mkt, det var underbart där. Jag åt kycklingspett med råstekt potatis, visserligen utan den obligatoriska klicken tzatziki (magen pallar inte vitlöken) men vad gjorde det när resten av maten formligen smälte på tungan (mums!!!). Jag är ju en sucker för grekisk mat så redan innan var det pluspoäng men allt verkligen allt var så bra. Jättetrevlig personal, snabb service, underbart god mat - kan det bli bättre?
Inte enligt mig i varje fall. Jag gick därifrån precis perfekt lagom mätt nöjd och belåten. På min betygskurva får dom fem stjärnor av fem möjliga... Väl värt ett besök om man är svag för det grekiska köket...

Mina pojkar är ju hos sin pappa nu under några dagar, därför unnar jag mig att hitta på nåt skoj såhär mitt i veckan. Känns som att det har blivit en hel del äta ute för mig på sistone (typ två ggr men vadå jag går aldrig ut annars). Hmm mkt råstekt potatis och god sås, fan måste börja springa nu!!! Inga undanflykter - Beach 2008 närmar sig med stormsteg och häcken känns lite slapp och sladdrig... Inte bra...

Pussar...



Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du plankan börja springa? ha ha ha

du behöver nog lite mer fett



men jag kan hålla med det blir en hel del god mat, okej hemma men grillen går varm...

2008-06-05 @ 09:15:09
Postat av: isabell

Tjena vadå beach 2008, det är löjligt. Fattar inte dem som är helt besatta tiden innan badsäsongen bara för att dem ska se bra ut på stranden. man kan väll se bra och vältränad ut året om :P



Hmm det stället har jag aldrig hört talas om. Ser mysigt ut.

2008-06-05 @ 09:31:44
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

- Nä du så jävla smal känner jag mig inte nu... Ska absolut försöka ge mig ut spåret nån kväll, så skönt, man behöver ju inte springa man kan power-gå också...



- Det är inte ALLS löjligt, man kan se okej ut med kläderna på men att behöva struta runt i en minimal bikini gör att du blir medveten om var det möjligtvis känns lite lite slappt. Det är väl ingen som kan känna sig bekväm i detta löjliga plagg???



Du säger bara - Try greek du kommer inte att ångra dig...



Kramar

2008-06-05 @ 11:52:05
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, varför denna hets över sommaren och varför minimal bikini?

prova tankini och badbyxor med ben = betydligt mer välklädd och man kan vara med barnen utan att känna sig naken ;)

2008-06-05 @ 12:14:07
Postat av: isabell

Ja men det gör jag redan, jag är rena Jello bruden. behöver verkligen träna för att bli fast inteför att bli smalare men när jag unnar mig ett gymkort får det bli då liksom.



Jag känner mig inte precis snygg i bikini men då får man stasa på en snygg istället. Fick hem två st igår och en baddräkt. Tror nog att jag ska behålla alla tre. Dem satt bra faktiskt, dock brukar jag ha hotpant men det vart en vanlig trosa. Måste vänja mig.



Hmm ,jag la fram förslaget för Adam vet du vad han sa då ? Jo då trodde han att jag bara skulle äta det för att ni hade gått ut och att jag aldrig är nöjd. :( Jag vart riktigt ledsen så jag gick på en promenad själv igår kväll. Det är ju ingen som tror något gott om mig, alla tycker jag är prinsessan på ärten som inte uppskattar någonting. Snacka om att man blev låg. Inte ens min egen pojkvän tror mig.





Och det roliga är att jag la fram det för att jag tycker om att gå ut och äta och spe att göra saker med honom, Varför ska allt jag säger missuppfattas ?

2008-06-06 @ 07:35:53
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh vännen min jag är ledsen, jag vet faktiskt inte varför det på gott och ont blir så att man missuppfattar dig ibland, vi är ju bara människor och även Adam kanske missuppfattar dig el hur? Ibland använder du en ton (du vet "you had a tone") som gör att det du säger låter annorlunda, det blir inte den poängen som du vill ha fram typ. Jag kan inte råda dig till vad du ska göra. Du kan ju inte heller rå för vad Adam tror el inte tror så var inte ledsen okej!!!



Kramar från mig...

2008-06-09 @ 09:28:33
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: isabell

Ja det löste sig jag förklarade dan därpå vad jag faktiskt menade och sa att jag uppskattar allt han gjort för mig visst. Jag hoppas bara att han tar det på allvar för det menade jag verkligen. Han kan ju ha svårt att lita på ens ord ibland. :P Jag får fortsätta att poängtera hur tacksam jag är :)

2008-06-09 @ 14:30:44
URL: http://annaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0