Vackra ögonblick

Månadens bröllopsbild

Månadens bröllopsbild

Månadens bröllopsbild

Månadens bröllopsbild












Hittade dessa bilder på bröllopsguiden.se en superb hemsida om man går i giftastankar, nu ska jag inte säga att jag gör det. Inte mer än nån annan tjej som då och då kanske fantiserar lite om just denna speciella dag, klart man önskar att man själv ska få uppleva den. Vem vill väl inte känna sig som en prinsessa? Men den dagen kommer säkert för mig med, ingen brådska..

Bilderna är i varje fall så läckra, dom uttrycker så mkt känslor tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN!

2008-06-12 @ 11:21:58
Postat av: Alexandra

Vadå äntligen???? Känner mig lite dum och undrande? Förklara please!

2008-06-12 @ 13:00:40
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: maja

ja, äntligen på rätt väg

jag vill också sitta i kyrkan och gråta över dig som vacker brud samt parta loss med alla polacker hela natten lång

för då är ju kidzen stora och vi kan röja på som unga på nytt ... ha ha



funderar skarpt på att göra om det när det blir 10 år för det var så ballt

måste börja spara bara för andra gången gillt eller hur?



du det är 3 år sedan i sommar tänk vad tiden går...

2008-06-12 @ 13:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0