En miljon wohoo var är du?

*C-C Hells Canyon Packer
ABC pending

Packer is a curly colt a palomino pinto.....Unique markings similar to his dam, with a huge amount of personality from his sire and dam. Packer may be gaited, as soon as he gets complete control of those legs, we will know for sure. 

$3000.00 pre weaning price.

Interested in Packer? CONTACT LINDA


Packer's Pedigree
*C-C Heartstrings Liberty
*Shadow's Hawk Spirit
*Flash's Carmela De Alegria
*Hawk's Midnite Shadow
*BNC Angel
*LSC Fancy's Fiesty Flash
*Taffy's Easter Joy

Back to Top


*C-C Heartstrings Liberty
ABC pending

Libby is our first filly of 2008. Libby is stunning, tall, elegant, unique filly, covered in a coat of curl.  Libby is a blue eyed, beauty,  her eyes ( both blue edged ) are unique and make her look a bit mysterious.  There is, however, nothing mysterious about this lovely filly, who meets you at the gate, she LOVES people and she  is confident and curious.  You won't find such a stunning example of quality and genetics in just any curly breeders barn.

$4000.00 pre weaning price.

Interested in Libby? CONTACT LINDA


Libby's Pedigree
*C-C Heartstrings Liberty
*Shadow's Hawk Spirit
*Mary's Half Moon
*Hawk's Midnite Shadow
*BNC Angel
*Zuri  ABC 2480
Mead's Buckskin Mary

Back to Top



Jag har sedan länge hittat en uppfödare av American curly i USA som jag vägrar att släppa taget om. Kalla det fåfängt hopp men jag väntar på att jag en dag ska kunna ringa henne och säga att "I´ll take her/him". Jag vet att jag tjatar om mina hästar och hundar här men let´s face it, det är mitt stora intresse. Det och kläder, och att fota, och att läsa. Hmm det blev trångt på förstaplatsen. Prioriteringslista!!!

Jag väntar och ser, min tid kommer nog den också någon dag!!!

Kommentarer
Postat av: isabell

Shit syrran du är seg på att svara på dina kommentarer. är det en sån där allergi häst eller..?

2008-03-18 @ 08:46:41
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ah sorry, jag ska gå igenom det jag inte svarat på ok! Yep det är en allergihäst. Curly curly, man får ta fram plattången antar jag!!! Hi hi hi. Vad händer idag då? Same shit different day say!!!

2008-03-18 @ 09:01:55
URL: http://lifeasamum.blogg.se
Postat av: isabell

Den som är svart och vit ser konstig ut med ljus ögon.

Jadu, idag ska jag ev sätta upp nya gardiner. ALLA GÖR VÄGEN !

dem skickade avin igår så förhoppningsvis. Men som sagt det är ju inte klart men på god väg. Ska jag bränna dem andra säg .. hehe

Annars händer ju inget spec. Booring som vanligt.

2008-03-18 @ 09:30:37
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: Anonym

VÅGEN*

2008-03-18 @ 09:34:11
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: Alexandra

Vågen??????

2008-03-18 @ 12:45:08
Postat av: isabell

Men hallå jag skrev fel i min kommentar, jag rättade bara. Du vet. Vågen !! ??

2008-03-19 @ 09:58:57
URL: http://annaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0