Hallelujah för vitaminer...

Vilka pillertrillare vi är i min familj. Ser rätt så roligt ut på morgonen nu när frukosten ska intas. Jonte och Liam ska botas och hållas friska nu så dom äter vitaminer (bara Jonte än så länge) hostmedicin för den nattliga hostan och fiskolja med omega 3 och 6. Jag intar vitaminer, omega 3 kapslar, huvudvärkstablett idag så jag ska känna mig pigg (är lite lite krasslig) och annan medicin. Snacka om medicinkick. Ser lite roligt ut när vi sitter där med vattenglaset och halsar. Tur att mina pojkar tycker att medicin är lika gott som godis!!! Dom är riktigt knäppa....

*****************************************************************************************************************

image69

Vilka sötnosar =O)

image70

**************************************************************************************************************


Kommentarer
Postat av: Chissra

Fina bilder på hästarna. Vitaminer är bra. Tur att ungarna gillar det. jag är nog också häslofreak m vitaminer och så. Ha en bra lördag.

2008-03-15 @ 07:48:59
URL: http://chissras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0