Minns ni sko-följetongen? Förkylning? NEEEEEEEEEEEEEEJ!

Så, jag fick hem pojkarnas skor igår. Köpte till slut 25 och 26. Måste nu kolla om dom passar el om det behövs bytas. Vissa modeller är ju ibland mindre el större än vanligt. Vi får se. Dom blev i varje fall godkända skorna. "Vad snygga mamma" sa Liam!

Jag känner mig lite krasslig!!! Inte bra inte alls bra. Det finns inte med på kartan att bli sjuk just nu. Jag skulle bli korsfäst på jobbet definitivt!!! Gulp.
Tyvärr så har Jonte börjat hosta igen och Liam snorar och snorar. Why??? Jag som stoppar i dom vitaminer och fiskolja med Omega-3 och 6. Fan, varför är du emot mig Gud???

Har lite svårt att gå idag, styltade runt i stövlar igår då vi hade forskningsdag och alltså var på föreläsningar hela dan igår. Vig som ett kylskåp, det var jag det i morse när jag skulle gå upp. Inte med en sång på läpparna utan ett kvidande. Mina stackars ben, sniff sniff. Jag grät nästan när jag var tvungen att knyta skorna. Så nu ser jag ut som en skadeskjuten anka el nåt när jag går. Sexy sexy... NOT.

Nähä nu är det dags för lunch.... Nudlar med kycklingsmak. Ummmieee....

Kommentarer
Postat av: maya

du och dina nudlar, är det dessa i plastmuggen du åt när vi pluggade?
så fort jag ser dessa i affären tänker jag på dig...
själv har jag införskaffat pastrami och rotsaksgratäng som nu ska intas...mmm

halta lotta du jag har ont i armarna efter kvällens taktvätt men snart blir det fint kan jag lova..VITT VITT jag HATAR FURU hur kan man sätta furu överallt??? blir inte klok på det

såg skorna i affär och tyckte dom såg breda ut
funderar fortfarande på om dom ska få ett par sådan också, får klura vidare...

2008-03-13 @ 12:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0