Flyttad bloggplattform

Mjaha, nu har jag flyttat mitt bloggkonto till den nya bloggplattformen, får väl se om det känns annorlunda!!! Inte än så länge i varje fall. 

Det är bara tisdag idag, suck vad segt....................
Känns som att den här veckan verkligen kommer att sega sig fram, är fantastiskt nog ledig på fredag så jag behöver bara slita hund i fyra dagar. Men vilka långa dagar sen då!!! 
I helgen ska barnen till sin pappa så jag ska göra - vad jag vill - känns härligt att säga det när det nu bara inträffar varannan helg. Försökte igår att få exet att fatta hur orättvist det är att han bara har pojkarna två dagar och jag har dom dom andra 14 dagarna. Vet inte om han fattade vad jag menar, verkade tveksamt.
Men i helgen ska jag inte tänka på det utan bara njuta av att vara med nån som jag längtat efter...

Måste väl jobba lite nu antar jag...

Kramisar


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Testing testing. Måste kolla en grej...

2008-05-13 @ 15:39:54
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: isabell

HAHHAHA.



det där var roligt. Skönt att man inte behöver skriva in koderna va ??



Det enda konstoga är när man skriver ett inlägg så kan typ rutan där man skriver bli värsta lång. Någe skumt asså. Kanske bara på min blogg.

2008-05-13 @ 18:21:56
URL: http://annaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0