Fullt ös medvetslös...

Idag är det drag på jobbet. Nånting att göra hela tiden. Inte mig emot då dagen förklarligt går ganska så fort. Fast det känns ändå som att tiden går lite långsamt men det är väl för att jag bara väntar på att få springa härifrån...
Det ska bli så skönt med lite lite längre ledighet så ni anar inte.

Annars så känns det lite deppigt. Vi har fått svart på vitt nu att en av våra arbetskollegor inte kommer tillbaka efter sin sjukskrivning utan hon slutar. Hon blev min bästaste bästis här på jobbet så jag är lite extra ledsen faktiskt. Hon är sååå mysig och gjorde att det var jätteskoj att vara på jobbet, det kommer kännas tomt utan henne...

Till dig Jenny för att du är en så underbar och rolig vän...




Jag ska luncha nu så halva dan har alltså gått. Skönt. Ska gå lite tidigare också så jag hinner hämta mitt paket från La redoute som ligger och skräpar på ICA-posten. Är nog en en del däri som jag tänker skicka tillbaka, jag återkommer om detta...

Ha det bäst...

Kommentarer
Postat av: isabell

varför ska du skicka tillbaka ?? SKulle det inte passa eller. Jag fick min sandaler igår, helt underbara.

2008-05-16 @ 07:05:11
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: isabell

hmm försvann min kommentar ?

2008-05-16 @ 07:05:47
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: isabell

Det funkar sörru men jag vill inte jobba. Boooring. Idag är det fint väder, fan asså. Nu vill man ju bara vara ute och gå eller något. :/



Jo vi hittade allt och beställde det vi skulle ha. Gissa vem som fick en spegel .. mohaha. :P

Ja det ska vi ju men inte nu, det blir ju ett tag innan vi kan göra det. Jag får ju också spara, det är ju inte bara Adam som ska betala allt.



Mjölka ur tiden med Domme eller ? definera jobbigt ? hehe syftar du på eran situation eller ?



Mjaa, hoppas veckan går snabbt. Helg är kul. :P

2008-05-19 @ 09:41:39
URL: http://annaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0