Happy joy

Det är fredag idag! Oavsett vad så är alltid fredag en bra dag såvida man inte jobbar helg förstås, men det gör inte jag så alltså är det en bra dag. Jag tror och hoppas att jag kommer att ha jättekul i helgen. Jag ska på dop imorgon, sånt är alltid skoj, en kompis ska döpa sin dotter.. Gullegull... Sen vidare för tårta (not for me!!!) och presentutdelningen som är roligast!!!

Jag är nästan ensam på jobbet idag, min chef backar upp mig så jag kan gå och äta och sånt...

Nu är jag tillbaka efter lunchen... Buuuurp.  Vad skönt bara 45 min kvar på jobbet sen får jag gå...

Wiiihoooo...

Hittade lite fina bilder på Deviantart.com (igen!!!)



 

Jag tyckte den här bilden var jätte jättefin, hon ser så lycklig ut.



En fredagslåt hinner vi med också eller hur??? Den här gör en glad...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0