Hearts in the sky...

image134

image135

Jag har hittat dom perfekta bilderna på deviantart.com. Kan det bli bättre än så här? Nej, det kan det inte!!!
Precis såhär känner jag mig idag.. Som om mitt hjärta flyter uppe bland molnen..
Men det är ju så det ska kännas när man är så förälskad i nån som jag är...

Åh, det knäcker mig att inte få skrika rakt ut hur lycklig jag är, eller vilket lidande det är att behöva vara åtskild från honom, att bara kunna träffas varannan helg är den värsta plågan i mitt liv tror jag. Klart att alla känslor är mera påtagliga just nu så jag dramatiserar väl allt men det känns verkligen som att jag just - lider...

Det finns ju en anledning till att vi håller tyst om oss. Stavas till e-x-e-t... Man vet aldrig riktigt hur han ska reagera el vad han kan hitta på. Han kan vara jätteelak el så kan han vara helt likgiltig, han är som en tidinställd bomb, man vet aldrig  när han kan detonera...
Så irriterande med detta smygande. Jag vill inte behöva hålla tyst om nåt som gör mig så glad men jag förstår nödvändigheten självklart. Fast störande är det ändå.

Nu ska jag försöka jobba lite igen... Känns som att det just nu inte blir så mkt av den varan... Jag sitter mest och dagdrömmer och småflinar...

Puss och kram till alla...

Kommentarer
Postat av: isabell

haha det är så weird att du beter dig såhär. Man brukar känna igen dig på att vara rasande förbannad på danne eller ledsen. Men nu, du är en ny människa. :P

vet du vad jag tror, jag tror att det spelar ingen roll om ni väntar eller inte på att komma ut ur garderoben så att säga. Danne kommer ändå ha en reaktion. Och saken är ju den att det är något ni måste möta ändå. Jag tror inte han kommer jiddra på det viset för han vågar fanimej inte jiddra med domme det vet ni båda två. Dessutom tkr inte jag du ska vara osäker Nu har du ju faktist stöd, nån som du kan ställa dig bakom. Och om domme inte "skyddar" dig så är han en bajskorv.

Får det ligga och gro fär länge blir det bara värre, så är det. Är det verkligen värt att vänta på nogot som ändå kommer ske. det är bara en fråga om tid.

2008-05-08 @ 18:02:26
URL: http://annaandersson.blogg.se
Postat av: Alexandra

Tycker du det är konstigt va? Tänk då hur förvånad jag är! Helt knäppt, just idag är det som om jag har tagit tjack el nåt, jag kan inte sluta vara så extremt toppenglad. Jag fick ju såklart helt underbara mess under dagen. Jag börjar varje morgon nu störtglad eftersom han skriver till mig varje morgon. Dan kan inte bli bättre än så då!!!
Jag vet, men jag kan inte tvinga honom att "träda fram" så att säga. Han vill att vi ska vänta lite så då får jag göra det. Jag vet att det blir en reaktion från danne och det gör verkligen inte mig nåt men han är rädd att danne ska ge sig på mig istället, typ börja krångla med barnen, el bara hitta på nåt ännu värre man vet ju aldrig med den där psykgalningen!!! Vet väl jag med att danne aldrig skulle ge sig på Domme, han är alldeles för feg för det. Jag är inte orolig att Domme inte skulle skydda mig, det vet jag att han skulle om jag bad han. Jag får se hur det blir. Vet inte än.

2008-05-08 @ 21:43:31
URL: http://lifeasamum.blogg.se
Postat av: isabell

I hear you sister xD

oh la la vad skriver han då. Godmorgon min sköna :P

Det är väll inte bara han det är väll du också. det handlar inte om att tvinga, det är ju ett faktum oavsett när ni börjar visa andra vad ni är för varann. Oavsett om han får veta nu eller senare och ni tror han kommer bråka med om barnen så kommer det ju hända förr eller senare, det är det jag syftar på. Varför vänta då på något som ändå kommer att ske. Du säger det själv, man vet aldrig me honom så det ni väntar på är inte han det är er själva.

Jag vill inte pressa men jag tkr det är dumt att vänta i onödan som sagt tror jag bara det blir värre då. Alltså ni kanske inte ska berätta nu idag men du hajjar. mitt råd är att vänta inte för länge. Då blir också svårare att få ur sig det. Då blir man van med hur det är som hemligt.

Wow känner mig so värsta Dr Phil Måste sluta. :P

2008-05-09 @ 08:02:06
URL: http://annaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0