Helgen som var...

Det är söndag kväll nu. Den här helgen har på många sätt varit helt underbar och på vissa sätt botten. Det beror på hur man ser det. Den övervägande delen har i varje fall varit jätte jätte jättebra. Finns bara en person att tacka för det.... Det finns mkt mkt mer jag vill skriva men det får bli längre fram i tiden, hoppas jag.

Jag var på grillkväll i lördags. Det var underbart att få skratta nonstop från det jag kom tills jag gick. Alla jag träffade var helt underbara. Så härligt!!!

Jag ska gå och lägga mig nu men en sak måste jag få skriva först.  
Den här låten (hur fånigt det än må låta) gör att jag tänker på en person som inte får sova så mkt som han kanske skulle vilja. Texten är en förklaring till varför. Hoppas han förstår vad jag menar nu! 

 

Här är texten som en ytterligare förtydling, jag tyckte att den passade väldigt bra.

Aerosmith - I don´t want to miss a thing

I could stay awake just to hear you breathing,
Watch you smile while you are sleeping,
While you are far away and dreaming,
I could spend my life in this sweet surrender,
I could stay lost in this moment forever,
Where a moment spent with you is a moment I treasure,

I don't want to close my eyes, I don't want to fall asleep,
Cause I miss you baby, And I don't want to miss a thing,
Cause even when I dream of you, the sweetest dream will never do,
I still miss you baby and I don't want to miss a thing

Lying close to you feeling your heart beating,
And I wondering what you are dreaming,
Wondering if it's me you are seeing,
Then I kiss your eyes and thank god we're together,
I just want to stay with you in this moment forever and forever forever

And I don't want to miss one smile,
I don't want to miss one kiss,
I just want to be with you right here with you,
Just like this, I just want to hold you close,
I feel your heart so close to mine
And just stay here in this moment,
For all of the rest of time


Godnatt...

Kommentarer
Postat av: maya

va gulliga ni är!

2008-05-05 @ 12:43:48
Postat av: Alexandra

Äsch sluta genera mig nu, hrmmm. Det var ju liksom bara tanken du vet, att man pratar/gosar så mkt att man inte hinner sova riktigt så mkt som man skulle vilja kanske. ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ känner mig lite mör efter helgen...

2008-05-05 @ 13:39:20
URL: http://lifeasamum.blogg.se
Postat av: maya

åå kan du inte smitta lite så jag också får bli sådär härligt nykär igen (se mailet...)
för man kommer långt med kärlek och luft och alldeles för lite sömn!

2008-05-05 @ 13:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0