DEEZER.COM

Har sett min syster använda denna sida för att hämta låtar från,  tänkte att jag skulle gå in idag och titta lite, skapade mig ett konto också när jag ändå var inne. Det var riktigt roligt, men flera av dom låtar jag vill lyssna på funkade inte. Suck, typiskt!!!

Om en halvtimme ska jag gå iväg och aktivera mitt jobb id-kort så att jag kan träna på jobbet, vi har ett jättefint gym som jag nästan aldrig är på och ändå är det gratis, fyyyy mig. Men nu ska det bli ändring, det har börjat en ny tjej här och hon gillar också att träna så vi har redan bestämt att vi ska gå och träna, bra va?

Work it work it...



Discover Eric Prydz!


Kommentarer
Postat av: I s a b e l l

Hmm Najs. asså jag visste inte att du hade gym på jobbet. Du kan ju träna tills du stupar (typ) jag vill också :( buhuuuu....



Btwm såg att du blivit medlem på bloggkoll. Jag prenumenerar på dig redan. så slipper jag kolla din blogg hela tiden för uppdateringar. :P

2008-09-08 @ 21:52:28
URL: http://annaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0