PIXIE-BOB KATTEN



SMYG SMYG...



BJUDER DU PÅ NÅT GOTT?....



TITTUT...

Kommentarer
Postat av: I s a b e l l

Är pixie bob nån speciell katt eller ??



Söt är den iallafall. Asså måste katter håra och ha en stinkande bajslåda. Annars skulle jag ha en. Lätt ;P

2008-09-10 @ 18:14:33
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: maja

vems är katten?



inte din hoppas jag för då kan du ej få besök mer

;(

2008-09-11 @ 08:45:17
Postat av: I s a b e l l

Heeey Biatch... Här händer inge kul jue ;P



Mycket jobb antar jag. Hang in ther liksom.. Nu ska jag också jobba lite ;P

2008-09-11 @ 14:03:32
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Howdy babes!



Maja: Nix pix detta är inte min katt, det är en speciell ras bara som jag tycker är superdupergullig därav inlägget, det är faktiskt tre olika katter oxå. So no worries ok...



Belle: Nej jag vet att det inte händer nåt intressant här, jag är hemma igen med Jonte du vet lunginflammation!!! På båda pojkarna JIPPIKA YEAH MOTHER FUCKER!!!! Så roligt, inatt har jag fått sova typ en tim i sträck, jag har alltså varit uppe minst en gång i timmen. Urk säger jag bara.



2008-09-12 @ 12:48:56
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: Maria

Tjenis kompis!!! Söta katter, men jag är nog mer en hund människa :)

Nu är vi hemma från Spanien, ganska skönt men längtar ändå tillbax. Vi hörs!! Puss o kram på dig :)

2008-09-14 @ 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0