NYTT BESLUT

Jag har bestämt mig för att ta en timeout från bloggen, det kan hända att jag kanske kommer lägga ner den, jag vet inte än. Det är ändå ingen som läser den så för nån annan spelar det ingen roll. Jag har enbart skrivit för min egen del men nu måste jag som sagt fundera över varför jag har den. Vad vinner jag på det? Jag önskade mig en fotoblogg där jag kunde lägga ut foton jag tagit men eftersom jag inte kan köpa någon kamera än för jag har inte råd och eftersom jag inte har lärt mig hur Photoshop funkar än eftersom jag aldrig har tid så lär den bloggdrömmen få vänta.

Jag måste helt enkelt se om jag har någon inspiration kvar i mig. Det känns inte så nu. Jobbet blir lidande och det är tråkigt som det är utan att jag ska blogga bort dagarna.

Äsch det mesta är bara skit just nu.



Kommentarer
Postat av: mums

Jag tycker din blogg är jätte bra! Varför ska du sluta?? Du behöver väl inte en publik ute som läser vi duger väl eller ? kram

2008-10-15 @ 12:23:35
Postat av: Anonym

Jag tycker din blogg är jätte bra! Varför ska du sluta?? Du behöver väl inte en publik ute som läser vi duger väl eller ? kram

2008-10-15 @ 12:25:10
Postat av: Alexandra

Mums you´re the best. Tack för att du peppar mig!!!



=)

2008-10-15 @ 16:27:11
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l

Du borde inte sluta blogga ´bara för att du är sur på mig ...

2008-10-16 @ 08:53:37
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Äsch dummer det är väl inte därför fattar du väl!!! Jag har bara inte så mkt inspiration längre och bloggen har inte utvecklats så som jag skulle vilja ha den. Jag har inte tid el ork känns det som att lägga ner så mkt möda som skulle behövas. Jag kan inte fota och det var en sån blogg jag ville ha från början. Plus att den veckan jag inte är hemma skriver jag ingenting nästan och nu måste jag sluta skriva på jobbet också för jag känner att jobbet blir lidande och det är inte bra för mig, chefen kan bli förbannad och det är verkligen inte bra för mitt lönesamtal. Jag måste helt enkelt prioritera andra saker. Får ser hur jag gör. Det har verkligen ingenting med dig och göra promise!!!



See ya

2008-10-16 @ 12:37:35
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l

Jaha okejdå, det var ju tråkigt iaf.

2008-10-17 @ 08:42:23
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej vännen!!!



Trist att du funtar på att sluta blogga, men jag förstår dig.

kram kram

2008-10-17 @ 08:52:56
Postat av: Ketchup-Carro

aka din andra lilla syster...

fan ska du sluta blogga för? bloggen var väl för dig och inte för andra eller? eller satsar du på bli internetkändis o sen sluta som Caronlina gynning med ful blondering och nya pattar? halla personalen! funkar ju inte... vet att ja inte läser den så ofta men ja har mina problem...

De ja vill säga e , att bloggen finns för att lätta hjärtan, för att dela med dom som vill veta och för dumma blondiner som inte vet hur dom annars ska bli kända eftersom dom inte har andra "riktiga" talanger ... Trust me babe, ur not one of the last ones mentioned!!

ursäkta min internet svenska , massa förkortningar XD

lav ya sis :D



/// Lillasyster i bondaland



2008-11-09 @ 01:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0