MIN ÖNSKELISTA

Snart är det min födelsedag (tyvärr, jag skulle hellre ignorera den men men) och jag har ännu inte helt gjort klart någon ordentlig önskelista!!! Vilket min syster Isabell säkerligen skulle säga är ren dumhet. Det var hon som började att  använda sig av en önskelista inför jul nåt år och sedan har hon bara fortsatt, men iof så är det ingen dålig id´e. Det gör det ju så mkt lättare för alla att veta vad dom ska köpa....

Så alltså här är min lista (med enbart önskningar, jag blir lika glad även om det skulle vara nåt annat jag får sen)

*Presentkort från Gilda skolan ( gilda.se ) vill göra en ansiktsbehandling där som heter Choice face clean...

*Presentkort från Make Up Store.

*Ipod Nano 4 Chromatic (röd. Går att få på hemsidan med gravering, så schyst!!!)

*Presentkort från Stadium (måste köpa löpartights, Nike såklart ;)

*Nikon D60 (inget jag förväntar mig att få nu men nån gång kanske, bara så att alla vet att jag vill ha den).

*Presentkort från BrunettenBlondinen (salong i Högdalen som gör rubbet hår, hud, naglar osv).

*Philips Wake up light (förmodligen världens mest geniala uppfinning en lampa som väcker dig med simulerat morgonljus, perfekt för oss höstdeppiga).

Det fanns mer som jag hade skrivit upp men jag hoppar över det för så viktigt var det inte. Detta är iaf topp 7 på listan...

So now you know...

Hugs...

Kommentarer
Postat av: maja

ja du inga dåliga önskningar

tänk på att familj och vänner är fattiga vanliga jävla arbetare



du får helt enkelt nöja dig med en gurkblomma ;-)

2008-09-16 @ 07:07:08
Postat av: maja

kom på du kan ju få min önskelista:



resa utomlands utan barn tex kanarieöarna grande delux i 2 veckor



toning av rutorna i bilen, som maken fortfarande ej fixat



ny mobil

där tyst är tyst och inte som nu det står ljudlös och den ringer...



barnvakt så maken och jag kan vara sjävla

fan vad jag saknar att inte ha barnvakt, kanske man skall skilja sig för att få egen tid, hum...



nya möbler till mitt hem



ett nytt hus



* pengar att shoppa inredning tex pappelina mateus



som sagt fattig till fattig så det får väll bli gurkblommor till oss båda!

2008-09-16 @ 07:17:18
Postat av: Alexandra

Mja du, du har nog rätt men det är inför födelsedagen som man ska önska sig det man verkligen vill ha el hur!!!

Det var ingen dålig lista du hade du heller hörrö du du!!!

Jag kan ju alltid försöka ordna fram nåt liknande el vad säger du? Istället för 2 v grande deluxe kanarieöarna vad sägs om weekend på Hildas bed and breakfast i natursköna utkanten av Stockholms förorter??? Typ, el nåt annat lika spännande romantiskt? Jag bara spånade lite nu!



Gurkblomma here I come!!!



Kram

2008-09-16 @ 08:20:18
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: maja

ja det är som du säger man skall önska fritt och högt för annars får man inget



mest just nu önskar jag mig faktiskt egen tid

har allvarliga tankar ibland på att skiljas för att just få egen tid så illa är det

vad fan gör man när man inte har någon barnvakt och man bara nöter på varandra HELA tiden...



kan du ta barnen en vecka eller två? så vi får andas, just nu känner jag mig kvävd av dom, suck



men men det är väll bara att rida ut och hoppas på att dom växer fort och flyttar snart

2008-09-16 @ 08:39:24
Postat av: maja

o du inget jävla BnB jag vill till solen, paraplydrinkarna och tystnaden!

2008-09-16 @ 08:40:07
Postat av: I s a b e l l

Åhh bra att du la ut listan, jag tänkte på den igår. Och vad jag skulle köpa dvs.



Nu ska jag bara best'mma mig för vad jag ska köpa. ;P Kan blir nått utanför listan. Nått litet på sidan alltså. :)



Jag gllar ju inte att följa listor utan att ge ut dem ;)

2008-09-16 @ 09:31:50
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Maja: Ajdu det är så illa du, ja jag vet allt om att bara gå och nöta på varann och det är verkligen illa för det skapar så mkt ont blod om man nu kan säga så utan att låta allt för makaber. Markus gör ju en del grejor det är bara det att DU måste komma iväg och göra nåt SKOJ, BARA FÖR DIG SJÄLV vet du!!!



Belle: Yes the list is out, funkar även inför vintern också vet du!!! Save for later!!!



kramar

2008-09-16 @ 11:40:51
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-16 @ 11:44:04
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l

det är därför man har ett socialt liv på sidan. Måste säga att det är skönt att jag har victoria i Eskilstuna och ester och dem på sidan om. Och så har jag nu nya bekanta på jobbet. Det är skönt. Men sen har det ju också varit skönt att ha folk man känner via adam också. Man får lite av båda. fler vänner som inte känner varann. Så när man träffar dem får man lite variation liksom elhur ;P

2008-09-16 @ 11:49:54
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: ilhana

presentkort på makeupstore skulle inte sitta helt fel nu!

2008-09-16 @ 11:51:31
URL: http://sorandom.org/
Postat av: maja

hur fan ska jag göra det när maken är borta jämt?



får bli fika med barn närvarande...



vill nog inte bara ha tid för mig själv vore så skönt att få tid för varandra också

2008-09-16 @ 12:33:43
Postat av: Alexandra

Maja: jadu, det är inte så lätt alla gånger att hitta andningshål i vardagen el hur? Man får inskränka sig till toabesöket och den långa duschen typ. Fast då är det ju oftast nån jävel där och rycker i dörrhandtaget, jag som inte ens har lås på toan, illa illa!!!



Förstår att ni behöver tid på tu man hand, jag antar att farmor inte är så haj på att ta barnen så ni kan åka bort nånstans bara ni två till sommaren el? För det behöver ni nog el vad säger du?



Belle: Precis vänner är en lifesaver så är det bara, se till att omge dig med så många du kan okej...



Love and hugs...

ps. är i hagsätra den här veckan så vi kanske syns nåt el hur? om inte annat så till helgen, vi skulle ju laga mat ihop då sa Domme att han och Adam bestämt. ds...

2008-09-16 @ 14:59:16
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l

Ja men jag vet. Inte för at jag är trött på adam men det är som att komma till en helt ny värld när man träffar sin olika vänner. Askul :)





Jo jag kunde gissat att du skulle vara i hagsätra denna vecka. Hur länge ska Danne ha ungarna ?

Ja då är det nog upp till er om vi ses nån dag i veckan liksom. Ni som är sega liksom. Ni säger att ni ska ringa sen gör ni ju inte det. Men men.



Ja Adam sa att han pratat med Domme men inget om att vi skulle laga mat ( inte för att det är ett problem ) men du hajjar. Jag frågade faktiskt om Domme sa nått mer kul, han ba Nej.



Ni eller du får väll höra av dig om lusten finns Så att säga. krams.

2008-09-16 @ 16:15:30
URL: http://annaandersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej du!!! det var ingen dålig lista det där....hur länge har du klurat på den???

Själv väntar jag på att få ca 5 ö-listor...pengarna rinner iväg, men det är ju så kul att ge bort presenter :)

Så nu har du snart bara 1 år kvar till 30....hihihi

Hälsa Domme



kram kram



2008-09-16 @ 20:23:27
Postat av: maja

ska vi planera vår 30-års fest istället?

2008-09-17 @ 07:09:20
Postat av: Alexandra

Det är sant man borde lägga allt krut på den och tona ner den här födelsedagen. 30-års krisen närmar sig med stormsteg...



Huga



Belle: Yes I will ring you...



Mary: Listan är ett resultat av lång betänketid ska du veta. Hoppas jag får nåt på den bara!!!!

Kom på att jag glömde ringa dig i förgår, sorry x 1000, Danne kom och det vart en hel del prat om pojkarna och hur vi ska ha det och så, vi håller på och skriver avtal om umgängesrätten till dom. Men nu har han dom till nästa vecka så jag lovar att höra av mig så fort jag kan, typ ikväll kanske... Kramar

2008-09-17 @ 10:12:18
URL: http://lifeasamum.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är van att du inte ringer när du ska :) Det är lugnt...du ringer väl nån gång hihihi Är pojkarna bättre nu?

kram kram

2008-09-17 @ 11:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0